16. června 2022

DEN BLBEC - napsala Petra Zelenková

Probouzím se a s ještě zalepenýma očima se snažím nahmatat budík, kterýmu se nechce přestat zvonit, ač už mě vzbudil. Je 08:00
„Krucinál! To si mě nemohl vzbudit dřív?!“ seřvu budík, protože nikdo jiný už není přítomný.
Přítel v práci, děti naštěstí ve škole.
Rychle se pokusim svojí hlavě dát reprezentativní vzhled, hodim na sebe džíny a košili, z lednice vezmu Müssli tyčinku a běžim na schůzku s potencionálním firemním partnerem.
Před domem zjistim, že nemám klíčky od auta.
„Do hajzlu!“
Vběhnu do domu a tlačítko výtahu mačkám jako zblázněná. Jenže nejede.
„To určitě zase nějakej trotl nechal někde otevřený dveře a tak nejezdí.“
Kašlu na klíče a volám si TAXI.
Čekám na něj zbytek mojí 1. hodiny v tomhle zasranym dnu, kterej je plnej smůly.
„A to ještě není pátek 13.“



Zadání:
Vyberte si postavu a popište běžnou hodinu v jejím životě. Nevybírejte si dobu, kdy se postavě stalo něco významného (např. spáchala vraždu nebo se zamilovala). Místo toho si vyberte obyčejnou hodinu v životě člověka, kde se nic zvlášť důležitého neděje. Ale snažte se svém hrinovi napsat co nejvíce podrobností, včetně vzpomínek nebo flashbacků, které vyprovokovala například vůně nebo zaslechnutá poznámka, písnička… (Omezením časového úseku - jedna hodina - získáte strukturu, která se nespoléhá na zápletku, ale pokud zahrnete významné detaily, můžete být příjemně překvapeni, kolik toho o postavě můžete získat.)