7. května 2019

Jsem spermie plující k vajíčku - napsal Martin Tomášek

To je dálka!
"Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid, já tam, já tam už dávno měla být..." zpívám si jako včelí medvídci ve známé pohádce a jsem šťastná, že jsem konečně mohla vyrazit na cestu.
Jenže kam to vlastně pluju? A kde to mám vlastně být? A co vůbec jsem?
Jsem kuk nebo holka?
Počkat. Sakra! Já nevím!
To jsem fakt hermafrodit?! No, to no né!!! Co budu dělat?

Moment. Něco se děje? A proč nás tady je tolik?! Nechápu to. Au, to je tlačenice. Zkusím všechny předběhnout a uvidím.
Jo! A jsem první.
Jenže další pecka. Narážím na něco tuhého. Kam teď? Soupeři už se mi zase tlačí na paty. A všichni také narážejí. Asi se musím dostat skrz.
Koukám, je nás tu víc, kteří na to přišli. Musím to zase vyhrát!
Jdu na to. Au, au, au. Asi se roztrhnu, ale zvládnu to.
Uf, uf, uf. Ještě kousek. No… No. Už tam budu.
Hurá! Jsem uvnitř a najednou je všude klid, žádný spěch. Vznáším se tu a zázrak začíná.
O několik týdnů později už vím, že nejsem hermafrodit. Jupí!










Chceme Martinovi v uskutečnění jeho snu stát se spisovatelem pomoci a už se skládáme na to, abychom mu vydali první knihu kratičkých příběhů. Náklady na knížku by neměly přesáhnout 15 tisíc korun. Sbírka je na účet: 314375163/0800 (do poznámky napište Martinova kniha + své jméno + adresu). Po vydání knihu dostanete.