5. března 2024

Strach - napsala Lenka Kelbl

A co když spadneme? Taky slyšíš ten divnej zvuk?
Prosím tě, žádný letadlo ještě nespadlo kvůli turbulencím.
Ani to v posledním díle Leteckých katastrof?
Ne, tam šlo o technickou závadu.
No, může jít o turbulenci v kombinaci s technickou závadou. Napadl Tě to, co? Tak rád Ti zrychluju tep.
A dost! Statistiky mluví jasně, letadlo je nejbezpečnější dopravní prostředek.
Ale při tom množství letů se čas od času něco stane. Jako teď to zhoupnutí, myslíš, že to bylo standardní?
Dobře, občas se něco stane, ale většinou v Americe nebo Asii.
A co tenkrát ten let z Barcelony, jak jsi v něm měla být? Mimochodem, zase máš tu husí kůži, co mám tak rád.
To bylo tenkrát, od té doby mají takový pochybení vychytaný. Navíc, nikdo přece není tak nemotornej, aby spadl na Brno.
No tak dobře. A myslíš, že Ti neztratí kufr?
Doufejme, že ne! Zatraceně, co bych dělala, kartáček na zuby mám u sebe, ale…
No vidíš, určitě ho zapomněli na letišti. A pokud ne, co když bude rozbitej?
Mám ho pojištěnej.
A teď si představ to vyřizování…formuláře, dohadování se s personálem na letišti. Víš, jak to nesnášíš. Co když Ti kvůli tomu ujede vlak z letiště? Nebo na něj budeš dobíhat a uklouzneš na nástupišti…a…
Pak se smířím s tím, co přijde. Aspoň se Tě konečně zbavím.