5. května 2023

Péčko - napsala Barbora Nováková

Petra pracovitá pedagožka průměrného platu.Pavel podezřele pragmatický politik, poněkud perverzní. Petra - Pavel, prozatím pražádné ponětí.
Pondělní pohodička, Pavel projíždí příspěvky pod Petřiným profilem. Pateticky pohupuje patami přitom popíjí pivko: Pěkná pěkná. Prohrábne plnovous, prokřupne prsty píše: Paní Petro. Přemýšlí: Paní?
Přepisuje: Půvabná Petro, potěšte prosím prostého pacholka, peru, poklízím, pracuji pravidelně. Pátek přespáváčka? Podepsán Pavel.
Pondělní pohodička, Petra pročítá právě přijaté Pavlovo přání. Potvrzuje.
Pár půlnocí později. Petra Pavel. Plánují podniknout první party. Potkávají protější pohlaví před plánovaným podnikem. Prochází podloubím. Party propuká plným proudem. Pavel přináší první pití. Panáka poctivého Praděda. Pijí, pijí, pijí. Pavel pozoruje Petřinu pevnou podprsenku. Petra plácne Pavla přes předloktí, protože půlkou Praděda polil podlahu. Pitomec. Party pravděpodobně přestává pokračovat. Petra peláší pryč. Počkej přece. Povídá propocený Pavel. Pronajmu penzion. Petra přikyvuje. Proutník. Pokoj penzionu podstatně přepychový Petra poklekne. Pavel popírá podporu předeher. Posouvá poklopec. Pomalé přibližování probouzí pohlavní potřeby. 
Prc, příjemně prožitý páteční podvečer.

Pár pátků později. Petra pozoruje povislý pupek. Prvotní panika. Připravuje potřebné propriety. Posouvá prkýnko, počurává papírek. Plus. Prdele. Potřebuje Pavla.
Petra: Pavle, Pavle průser.
Pavel: Prosím?
Petra: Papírek poukázal plus.
Pavel: Pádím pro porše.
Později: Petra poslouchá pištění pneumatik, protože Pavel parkuje pěkně prasácky. Projeli přes půlku Prahy přímo pod pavilon Porodnice.
Pavel: Pane primáři problém.
Primář: Poslouchám
Pavel: Petra potvrdila prcka. Prská Pavel přitom plápolá počůraným papírkem.
Primář: Prekérka, Pane Pavle používáte prezervativ?
Pavel: Příležitostně
Primář: Paní Pavlo, polykáte?
Pavla: Prosím?
Primář: Polykáte prášky?
Pavla: Poslední půl rok pouze paralen.
Primář: Pravda potvrzena. Petra porodí.
Pavel: Přesně proto přicházíme pane primáři. Přerušte plod.
Primář: Pozdě.
Poučení: Příště pečlivěji promyslet, proč použít prezervativ při patečních prcačkách.