27. dubna 2023

Vrah - napsal Martin Tomášek

Země


14:00 Pobočka pošty
,,Drž hubu vytahni všechny prachy z kasy, jestli zavoláš poldy, tak si tě najdu a zabiju!" Žena za pokladnou jen přikývla a dala muži všechnu hotovost.
,,To je všechno co tam máš?!"
,,Kde si myslíš že jsi? V bance?" Její odpověď zněla ostřeji, než zamýšlela.
,,Řek jsem drž hubu, nebo si tě najdu a odkragluju tě!" Muž v kukle se podíval na bankovky v ruce.
Lepší než nic, pomyslel si a vyběhl z pošty. Až pak žena stiskla tlačítko tichého alarmu umístěného pod kasou.
Chaster Holyfeeld se narodil v Brooklynu, do školy chodil jak se mu zachtělo, takže spíš nechodil než chodil. Rodiče se o něj nezajímali, Chas tedy rostl jako dříví v lese.
Jeho první konflikt se zákonem přišel v osmnácti letech, když šel se dvěma holkama z diskotéky. Jedna z nich byla dokonce těhotná. Kousek za disko clubem Černá Kočka je obě brutálně znásilnil a zabil.
Chaster byl ale nejen vrah a zlodějíček, ale vlastně vše, na co si vzpomenete. Děsné na tom je to, že pro své jednání neměl žádný konkrétní důvod. Když si řekl, že to udělá, tak to udělal a bez nějakých výčitek svědomí.
Po tom co Chaster Holyfeeld vyběhl z pošty, utíkal domů, sedl si do křesla a tvrdě usnul. Vzbudili ho až tlumené rány do dveří. Než mu došlo, o co jde, už ho vyváděli uniformovaní policisté s pouty na rukou. Chastera Holyfielda odsoudili k trestu smrti.
1.Rozsudek byl vykonán přímo rok po jeho vynesení. Chaster Holyfeeld dostal elektrické křeslo.
Poté co Chestera popravili, jeho duše se vydala k nebeské bráně, kde se mělo rozhodnout, jestli půjde do ráje nebo věčného pekelného zatracení.


Nebeská brána

Po několika minutách letu vzhůru, duše přistála před bránou a zaklepala ta se otevřela
,,Co chceš hříšná duše!!! "
,,Jak to můžete vědět?? Ještě jste se nepodíval do své knihy hříchů."
,,Ty jsi tak černá, že na tebe žádnou knihu nepotřebuji."
Svatý Petr se rozešel proti označené duši.
,,Tímto tě odsuzují k věčnému zatracení v pekle!''
Ozval se velký třesk a duše se propadla až někam k zemskému jádru.


Peklo

,,Máme ji tady, dalšího vyvrhela z pozemského a nebeského světa. Pojďme si si s ní zatančit náš uvítací tanec."
Po pěti minutách divokého křepčení hlasitých skřeků a řinkotu silných řetězů se ozval Lucifer:
,,Tak dost! Je načase, aby se náš nově příchozí začlenil do naší rodiny."
Sám kníže pekel sestoupil ze svého trůnu, aby svoji zatracenou duši provedl po svém vyhřátém panství.
,,Dovol abych tě osobně provedl po tvém novém útočišti a zároveň pracovišti."
,,Cože pracovišti? Já?!…. "
,,Mlč a poslouchej, dvakrát to opakovat nebudu. Tady ten se prostor budeš každý den uklízet od prachu a sazí!" řekl Lucifer a máchl rukou doprava. To samé udělal směrem doleva a řekl :
,,Tady je srdce našeho světa", ukázal na několik kotlů pod nimiž hořel oheň. ,,Víš, jak se říká, že na každou svini se vaří voda? Tak to je právě na tomto místě. Jestli ti zhasne byť jen jediný oheň, tak tě do té vody hodíme!"
,,Kde mám postel?"
,,Ha ha ha. Tady žádnou potřebovat nebudeš!"
,,Je čas dát se do práce," řekl Lucifer a zmizel.
Tak skončili tělo a duše Chastera Holyfielda.