11. června 2022

Zrcátko - napsal Michal Hejna

Haló? Miláčku, tak jsem v pořádku dojela na chatu. Cesta byla v pohodě, už jsem zacouvala do garáže, šlo to i bez zrcátka… Jo aha, já jsem ti to ještě nevyprávěla? To se nasměješ. Totiž, jak jsem trefila ten Mercedes a urvala mu zrcátko…
Miláčku nerozčiluj se a nech mě domluvit. 
Jak jsem trefila ten Mercedes a urvala mu zrcátko, tak upadlo zrcátko i mě. Ten řidič řádil, to si nedokážeš představit. Naštěstí jel kolem náhodou Fanda, to je ten kickboxer od nás z práce… 
Cože? No prostě jel naštěstí náhodou kolem. Dobře, on jel teda náhodou kolem jako můj spolujezdec. Tak ten tomu borci domluvil a ten borec nakonec rád uznal, že to vlastně byla jeho chyba a nebude po nás nic chtít. To je prima, že jo?
Kdo kde je teď? Ten řidič? Asi v servisu nebo u doktora, podle toho, co má radši… Jo Fanda? To víš, že jsem ho tam nenechala, ty hlupáčku. Je se mnou na chatě… 
Ale miláčku, přece bys nežárlil na nějakého kickboxera. Tak pa pa.



Zadání: 
Z louže pod okap. Úkolem je vytvořit kladnou či zápornou postavu, která se ocitne v průšvihu. Poté vymyslíme krátkou povídku (kapitolu knihy, která má začátek, prostředek, konec), kde postava ve snaze svoji situaci vyřešit, ji naopak zhorší. Prostě to nevyjde/zamotá se/zkomplikuje/zhorší se to ještě více. Konec může být uzavřený i otevřený (jinotaj, rozpoznání), jak kdo chce.