16. prosince 2021

Reklamace brýlí – napsala Martina Talířová

Ty brýle mi byl čert dlužen! Kolikrát sem ještě pojedu?
To mám za to, že jsem chtěl speciální obroučky, aby mi ladili s koženou bundou a harlejem.
Dálnice z Teplic byla prázdná, tak jsem tu nějak brzy. To bych si mohl dát alespoň rychlou snídani v bistru za rohem. Koukám, že otevírají až v deset.
Tak co je? Deset a pět minut a ten prodavač se vleče odemknout stejným tempem, jako jsem se svlíkal při mém první sexu v osmnácti!
Tak podívejte, dneska jsem tu naposledy, vraťte mi peníze a já jedu.
Cože, máte zase třicet dnů na vyřízení reklamace?! To se mi snad zdá! Zavolejte mi vedoucího!

Zadání: napište "dialogický" monolog – hovoří jen postava zákazníka (prodavače neslyšíme). Během hovoru se musíme dozvědět, co má na sobě, kolik je jí let, jaký je její nejlepší kamarád (-ka), kdy měla první či poslední sex, co ráno snídala a kde bydlí.