23. března 2021

Staňte se součástí nejbarevnějšího festivalu v roce - napsala Tereza Křížová

Ten den začal opravdu fantasticky. Firma, ve které pracuji obdržela zadání: „Zpracujte eventovou událost pro značku Baťa a získejte tak místo na Colours of Ostrava“. 
Několikačlenný tým, včetně mě, se neprodleně pustil do práce.
Netrvalo dlouho a přišla nám odpověď, že naše prezentace byla přijata jako vítězná. 
Přiblížím Vám koncept. 
Jednalo se o chillout zónu, ve které byly rozestavěné moduly, ve kterých se prodávaly boty.

Další z nich sloužil jako knihovna s houpačkou, kam návštěvníci mohli přijít a posedět. Nechyběl ani kreativní koutek, kde bylo připraveno spoustu barev a bílé boty od Bati, které si návštěvníci mohli za příjemnou cenu zakoupit a pomalovat. V neposlední řadě byl připraven V.I.P koutek, kde jsme hostily důležité partnery a tváře značky Baťa. Tehdy jimi byli Terezie Kovalová (známa violončelistka) a Milan Cais (zpěvák skupiny Tata Bojs), který pro Colours navrhl i design jednoho typu tenisek.
Nikdo neodešel bez fotografie, kterou v našem fotokoutku mohl pořídit spolu s malými dýmovničkami a nesčetným počtem šílených rekvizit.
Co na akci bylo nejlepší? Zařídili jsme si to tak, že nebyl problém se pracovně vystřídat na pozicích našeho kreativní chillout stánku a zároveň si užít festival Colours of Ostrava.