11. srpna 2021

Pan Marek reklamuje dodávku skla - napsala Hana Havlová

M: Haló, haló! Je tam obchodní oddělení SkloUnionu Brno?
M. Fajn, já jsem Marek, Markovy sklepy, s.r.o. z Čejkovic.
M. Posloužit mi můžete, jasně, ale, není tam slečna Ilonka?
M: Tak ji sežeňte, my už to máme spolu secvičený. Já počkám.
M: Ilonko, děvče moje šumné. Kdy zase přijedete? Večer dáme vínko, ráno budou míchaný vajíčka. Dneska se mi móooooc povedly. 

M: Jasně, zas ty flašky. Popraskaly všechny, celá dodávka je hin.
M: Jo, moment, v kapse mám celej úřad.
M. Tak já bych si myslel, jakýpak fotky, chtělo by to inspekci na místě. Alena je v lázních.
M. Holčičko moje, starej vopelichanej Marek Vám neublíží. V sobotu si dáme tak leda Beskyde, Beskyde.
M: Bejvávalo, bejvávalo. I kdybyste chtěla, Ilonko, nevím, nevím, vloni mě při tom kleplo.
M: OK. Připravím chatičku. A nezapomeňte vzít s sebou úřední razítko.



Zadání:
Vymyslete si postavu. Vaše postava jde něco reklamovat a musí na sebe během reklamace prozradit: Své životní motto, co ráno snídala, kde bydlí, co má v kapse, jaká je její nejoblíbenější píseň a kdy měla první či poslední sex. 

Jiří Marek
- kdysi Pražák, poslední léta jihomoravský vinař, majitel vinic a sklepa, provozovatel turistického zařízení a lokální exot - muž mnoha řemesel, od taxikáře, novináře přes hoteliéra, marketéra politické strany obchodníka čímkoliv až po vinaře, majitel titulu PhDr 
- Vzdělaný; nicméně snaha jít v rodinných šlépějích celkem úspěšného otce, spisovatele a scénáristy nikdy nedochází k větší realizaci, pouze řečnění. 
- Velkohubý kecal, leč zábavný, v podstatě slušný člověk
- Milovník žen, vína, doutníků, aut a velkých motorek se vzhledem sňatkového podvodníka či rakousko-uherského husara, kdysi umný manipulátor, dámami obdivován a žádán, dnes stárnoucí obšourník s třemi bypassy a celoživotní věrnou ženou Alenou 

*************