12. června 2019

Odjezd na soustředění - napsala Eva Svobodová

Kačko? Kde jsi?
Tady, v ložnici.
Nevíš, kam jsem si dal klíče od auta?
Jak to mám vědět?
Ještě před chvílí jsem je měl v ruce. Mrkni se v ložnici.
Ježiš, prosim tě, já mám svých starostí dost. Balim na soustředění na měsíc do Afriky, jestli jsi zapomněl...
Nezapomněl, ale já hledám v obýváku, tak jsem myslel, že se můžeš rozhlídnout v ložnici, když tam jsi.

Jsi fakt bordelář. Nemám teď čas a nemůžu kvůli tobě myslet na deset věcí najednou. Za chvilku abych byla na letiště! Minule jsem zapomněla sluneční brýle a musela si je kupovat na místě. A ani mi neslušely…
Jojo, tak já budu hledat sám.
Koupil jsi mi ty opalovací krémy?
Jo, koupil, čtyři, jak jsi říkala. Máš je na posteli.
Robine, ale já ti říkala s faktorem aspoň třicet. Tyhle mají faktor 25. To si nejsi schopen si zapamatovat ani takovou blbost?
Ale jo. Ale já byl ve třech drogeriích a teď mimo sezónu měli fakt jen nízký faktory.
A to jsi nemohl zajít do lékárny? Tohle je mi na prd.
Aha, no vidíš, to mě nenapadlo.
Nojo, že mě to ani nepřekvapuje. Tobě aby člověk říkal všechno úplně přesně, jinak se nedočká.
Kačko? Já bych mezitím chtěl vymalovat kuchyň, než se vrátíš. Měl bych na to klid…
No to by bylo skvělý, ale ne abys to zase patlal s kamarádama jako minule. Já se na ty kocoury pak musela několik let koukat.
Nojo, ale zase to stálo jen pár piv.
No, ty stěny vypadaly jak po víc pivech. Víš co, radši to nech bejt, stejně byste nechytili odstín, co by se mi líbil.
Já myslel, že jsme byli domluvený, že to prostě vybílíme?
Jo, ale já si to rozmyslela. Bylo by to hrozně fádní. Teď jsem viděla v jednom apartmánu v Milánu krásnou kuchyni. Úplně jsem se tam zamilovala. Jak jsme byli na závodech v říjnu, víš?
Aha…
Tak já to ještě promyslím a nechám ten odstín namíchat. Až budu v květnu v Dauhá, tak bys to mohl vymalovat. Bylo by fajn, abys to zvládnul, když tu nebudu, abych se mohla soustředit na trénink a nelítala tady s hadrem. Víš, že jsem vždycky večer úplně mrtvá. Trenér mi nedaruje ani den.
Jo, já s tím počítám, ale asi si někoho budu muset pozvat na výpomoc, abych to stihnul.
Ježíš, já tady s Tebou plkám, a už jsem měla být na cestě. Robine, pojď prosím pro ten kufr a dej ho do auta, ať vyrazíme na Ruzyň. Máme tam sraz už dvě hodiny před odletem a trenér vyhrožoval, že za každé zpoždění bude penále.
No jo, ale já furt hledám ty klíče.
Ježíš, z tebe by mě jeblo!
Neboj, Kačko, to stihnem…. určitě tady někde jsou…. kam jsem je jen…
Robine, ty jsi úplně slepej. Vidim je až vocaď. Na lednici! Nechápu, proč je dáváš zrovna tam! A hejbni konečně, fakt je to s tebou na dlouhý lokte. Ještě že si od tebe ten měsíc odpočinu…