17. února 2019

Háček aneb začátek příběhu - která z vět by vás přiměla číst dál?

Měsíc zrovna vycházel a rudě zářil. Pro vlkodlaka nádherná podívaná. Část mé vlčí duše procitla k životu a v mých smaragdových očích  se odrážel třpyt krvavě rudé koule, která jindy byla jen bílá...
Jasmin Carmel

Slunce pálí a já jsem spokojená jako blecha, že se mi podařilo konečně dostat manžela k moři, ačkoliv on pořád mumlá něco o tom, že by raději do hor. Opalování na pláži je tak příjemné, že jsem  si při něm krátce zdřímla a probudila se úplně blažená. "Rosťo, natřel bys mi prosím, záda? Rosťo? Rosťo??!!" Jsem na pláži sama…
Vladimír Pilgr

Ze začátku, jsem netušila, co se děje. Proud mě táhl do středu řeky a já zoufale vykřikla.
Julie Provazníková

Zadání:
Napište první větu či úvodní odstavec nějakého příběhu tak, aby čtenář měl okamžitě chuť číst dál.
Husté černé mraky nedovolují přistání. Stoupáme, klesáme, stoupáme, klesáme… Prý se nad New Yorkem se přehnala větrná smršť.
Milada Trojanová

Představil se mi jako Raheem. Když jsem usedal na zadní sedadlo jeho tuk tuku, netušil jsem, že mě čeká šílená jízda zakončená nepříjemným konfliktem.
Michal Bareš


„Franto, hoď nám sem Fernety. Tohle chce panáka,“ zašeptal Karel do ztichlé hospody.
Viktor Polzer

Takhle jsem si to nepředstavovala.
Renata Czaderová

Byla to tvrdá palice, tak si smrt zasloužil.
Vlastislav Janík

My jsme sem nepřišli zemřít, ale přežít.
Vlastislav Janík

„To snad nemyslíš vážně, takový smrad po celém domě!“ ozvalo se zničehonic.
Anna Vocelová

Tohle už mi víckrát neříkej!
Renata Czaderová

Zazvonil telefon a na druhém konci se ozval hlas její dcery: „Mami, tak nakonec jich bude 17!“ Musela se posadit, než se vzmohla na slovo. Polkla a vydolovala ze sebe jenom: „A kam je všechny ubytujeme?“
Lenka Doleželová

Nad kolibou ve stráni se usadil medvěd. Po dlouhé zimě byl vyhublý a silně agresivní.
Milada Trojanová


Začíná být teplo. Zastavená energie se začíná projevovat na kůži ve formě potu.
Vlastislav Janík