8. října 2018

Co říkáš, miláčku - napsala Šarlota Šetinová

Broučku...tak koukej.... jak v tom vypadám? 
Noo...Hezky.... dobrý to je....
No jak jako dobry? Myslis, že ta barva jde k mý pleti? Lída z prace mi říkala, ze jsem jak bledule...a ona teda ví! To bys koukal, v čem chodí do práce....ta ma všechny modni časopisy v malíku....a manžel ji to všechno platí....rika, že chce , aby byla spokojena....To je hezky nemyslis?
Jo....no to je vod něj pekny no....vzdyt ja na tebe taky myslim...

Jo, to určitě, ty hlavně myslis, aby bylo doma co k večeři! Ale vubec te nezajima, jak se citim ja! Rozumis ja?Vis co to je , byt doma s detma, uklizet varit, nakupovat...ja potrebuju taky nejaky inteligentni rozhovor na urovni....vedet, že jsem neco vic nez jen matka v domacnosti....chci byt opecovavana...A co ty?.. Ty mi s nicim nepomuzes a jedinej dialog, kterýho se od tebe dočkam, se týka tvyho plnyho bricha....Jo a to ti mimochodem taky nejak povyrostlo nemyslis? Za posledni dobu, no ja nevim....Mas ty kosile nejaky obebnuty nebo co.....
Tak co rikas na tu halenku? Nejsem v tom tlusta?
Ne....nejsi
No tos me teda uklidnil....vzdyt ty se na me ani nedivas....
Na to se nemusim divat, to vim, ze jsi stihla a krasna.....
Jo...to rikas jen tak....aby sis me udobril.....no ale jako ja si teda myslim, že v tom vypadam fakt dobre vid?
No urcite!
Prosimte tak alespon nekoukej do toho mobilu kdyz s tebou mluvim....to je hrozny fakt...to je jak mluvit do dubu,... no nic, tak ja si tu halenku asi brat nebudu....
Jezisi proc? Vzdyt to vybirame uz pres hodinu? Co se ti nelibi?
Ja nevim....je takova ...no divnej strih,,,a vubec....tebe si vzit s sebou....to jsem si pomohla.... fakt!
No vzdyt ja ti rikal, at si vezmes kamaradku a ja ze pujdu s klukama na pivo, stejne tomu nerozumim....ale ty sis trvala na svym!
Ja ze si trvala na svym? Ne! Ja jsem si zas jen predstavila, jak tam pijtete ty piva....kourite....nicite si zdravi....a tak jsem si rekla, že te radsi vezmu s sebou,...No to je totiz laska vis? Ze se o tebe takhle staram a zalezi mi na tobe!
No tak to ti moc dekuju....too....jsi hodna milacku....už takhle se mi kluci smejou....
Vidis, a s takovymi ty se schazis! Vzdyt oni ti jen zavideji, ze mas doma hodnou zenu ! To je cely!
No ...to bude tim...