8. října 2018

Soňa našla mrtvolu - napsala Monika Kulhánková

Halo? Kdo volá?
Aha, ne, já nejsem Andrea, já se jmenuju Soňa,
Ne, nejsem její kamarádka, jsem realitní makléřka.
Co tu dělám?
Měla jsem původně prodávat její byt.
Joo, počkejte, já se po ní podívám… no obávám se, že vám ji teď k telefonu nemůžu zavolat. Proč? Ani se neptejte…
Ale nee..nesnídá, myslím, že už jsme obě po snídani. Teda já určitě.
Co jsem měla dobrého? 
Já měla croissant s malinovým džemem a pomerančovým džusem.
No jo, já si po ránu nemůžu dát tak vydatnou snídani jako vy, to bych se za chvíli neunesla.
Nee, Andrea tu  ještě není… teda po pravdě, teď nemůže.
Aha, Vy sháníte číslo na jejího instalatéra? Počkejte, možná mám v kapse číslo na toho svého.
Joo, je výborný.
Aha, tak to bohužel nevím, jak je drahý. Já s ním měla sex a to mu tehdy stačilo.
No vidíte, málem jsem na to zapomněla a tolikrát mi to rodiče vštěpovali do hlavy, ať se s cizíma lidma o svém soukromí nebavím.  No jo, co už nadělám…
Jo.. Andrea…, počkejte, já se ještě po ní podívám …je tady, ale obávám se, že už s váma nepromluví…
Co to tu hraje? Nic nehraje, jen si ze stresu pobrukuji svoji oblíbenou píseň Beautiful day.



Zadání:Vymyslete si postavu. Vaše postava najde v bytě mrtvolu. Zazvoní telefon. Postava během hovoru musí na sebe prozradit:
Co ráno snídala, kde bydlí, co má v kapse, jaká je její nejoblíbenější píseň, co jí vštěpovali rodiče a kdy měla první či poslední sex.