11. března 2024

Černá vdova - napsala Edita Dvořáková

„Vdova zase řádí, podívej,“ kývne Petr směrem k baru, kde se pihatá zrzka lepí k chlápkovi tmavší pleti v bílé košili.
„Ta nemá nikdy dost,“ utrousí Honza a bodne ho u srdce. To se stane vždycky, když ji vidí s někým novým. A to je dost často.
„Vybodni se už na ni, nestojí ti za to. Vždyť tě dostala skoro do Bohnic,“ praví Petr.
„Když já ji mám pořád rád.“ Honza hypnotizuje sklenici s pivem a vybavují se mu všechny vzpomínky na nepříliš dlouhý, zato intenzivní vztah.
Mezitím si přisedne Lukáš, další z klubu zlomených srdcí.
„Nate,“ rozhodí panáky. „Dáme sázky, kdy spolu půjdou domů?“ řekne a u toho drcne do Honzy. „Kámo, tahle holka nemůže skončit dobře. Jednou někoho vážně nasere. Podívej, třeba támhleten borec slušně zahlíží.“
„No jo, ale přeci holky se nemlátí,“ řekne Honza.
„To ne,“ přitaká Lukáš, „ale existují i jinčí způsoby. Možná bych o něčem věděl.“ Lukáš ukazuje na mobilu fotku z Googlu.
„Projímadlo? A jak to chceš jako udělat?“ diví se kluci.
„To by chtělo někoho, koho ještě tak nezná. Pozve ji na drink nebo jídlo a bude vymalováno,“ zakaboní se Lukáš a Petr s Honzou se rozřehtají.
„Kluci, to je celkem drsný, já nevím,“ znejistí Honza.
„Musíš si představit, že ji tím odradíš od víc dobráků, jako seš ty. Budeš vlastně hrdina,“ ponouká ho Petr.
„No jo, ale najít někoho, koho ještě moc nezná, bude docela složitý, když spala skoro se všema, co sem chodí,“ řekne Honza. Lukáš se na něj podívá a bouchne do stolu. 
„Neboj, to vymyslíme. Chlapi sobě!“ zvolá a všichni si přiťuknou.


Zadání: 
Spisovatel vrací úder: vyřiďte si v příběhu účty s někým, kdo vám byl protivný, něco vám udělal.