24. února 2024

Ňadra slečny Ashley - napsala Mia Křižková

Byly tam! Dvě pevná velká ňadra v bílých košíčcích s krajkou. 
Teddy je měl obzvláště rád. Pěl na ně chválu vždy, když je viděl a nezapomněl si s nimi pohrát. Často Ashley rád zezadu objímal, jen, aby si našel záminku, jak se jejích prsou letmo dotknout.
Ashley byla na základní škole první dívka, které narostly. Za dva měsíce byly z nulek pěkný béčka. A tak často slýchala poznámky o tom, že si podprsenku určitě vycpává ponožkama. 
Kluci s tímhle výmyslem přestali až ve chvíli, když v létě vyhrála miss mokré triko.
Na střední škole jí nezdravili jinak, než “Čau, Pam”.. tedy.. Pamela Anderson... “Ta kozatá z Baywatch”, jak kluci říkali. A tak se její pevný hebký trojky staly modlou mužů a její největší předností. Věděla, kdy a jak je použít.
Když se seznámili s Teddym, okamžitě poznala, že svoje dvě přednosti neukáže už nikdy nikomu jinému...
A teď leží tady. V chladnem nemocničním pokoji, s diagnózou, kterou nechce slyšet žádná žena, a s rozsudkem, ze kterého jihne. 
Její prsa putují do biologického odpadu a na jejím hrudníku zůstaly jen dvě delší jizvy.
Od té doby její prsa už nikdy nikdo neviděl.


Zadání:
Napište příběh, který končí větou: A od té doby už je (ji, ho) nikdy nikdo neviděl.