27. prosince 2021

Všichni sedí v kruhu – napsala Martina Talířová

Jsou rodiče, ale vědí také, jaké to bylo být dítětem.
Proč sem přišli? Chtějí lépe rozumět svým dětem a být dobrými rodiči.
Láska rodičů a dětí má mnoho podob a každý v kruhu žije jiný příběh.
Marika je s dcerou sama a má co dělat, aby je obě uživila. Často se sama sebe ptá, zda se má opět pouštět do hledání tatínka. Má pocit, že dcera bez mužského elementu doma nebude do života správně připravena.
Petr je vdovec. Dělá, co může, aby se dobře staral o syna Matyáše. Učí se prát, vařit a zastat také chybějící maminku.
Nikola je narkomanka. Před pár lety porodila krásnou holčičku Eriku, která žije v dětském domově. Když je Nikola čistá, může jí navštívit. Erika ji nechce vidět.
Barbora a Tomáš jsou klasický pár, několik let po svatbě založili rodinu a mají dvě děti. Společně se o ně starají, společně prožívají radosti a starosti a snaží se dětem dát maximum.
Kamila a Vojtěch jsou vytížení podnikatelé. Dítě, které nečekaně přišlo, jim trochu komplikuje život. Po rozhodování, zda jít na potrat nebo ne, nakonec zvítězily mateřské pudy Kamily a narodil se Sebastián. Pořídili mu dvě chůvy a vidí ho jen o víkendu.

„Petře, můžeš dnes, prosím, začít...“