20. ledna 2020

Vesnický erotikon aneb vášně veřejné

Cvičení:
Napište přitažlivý titulek a poutavější začátek k předchozí povídce Heleny

Vášně veřejné
...bydlím ve vísce. Krátce. Sousedé mě přijali vlídně, dokonce domácím pečivem.
Ale pozor. Existuje hierarchie, do které jsem ještě nepronikla. Ta nejvyšší meta se nazývá zahradní vířivka. Každý večer až noc v ní probíhá v režii sousedky s buchtama veřejná erotická katarze. Beze mne. Sousedé se střídají, vířivka bublá, výkřiky zvoní a já jsem mimo.
Trpím.
Na uších špunty.
Na hlavě letecká sluchátka.

Plastová okna s trojím sklem.
Televize, naplno.
Co bude dál.
(Irena Lahodná)

Vesnický erotikon
„…no a pak jsem mu to každej pátek udělala!“
Je vedro. Vlhké vedro. Okna jsou rozevřená dokořán. Spolu s horkým vzduchem do místnosti proudí slova tlumená jenom nízkou zídkou mezi dvěma sousedstvími.
Nemůžu spát. Večer co večer se převaluji na matraci a bojuji s nutkáním okenice zabouchnout. Sice by potom v pokoji hrozilo udušení, ale kdoví, jestli by to nakonec nebylo lepší, než donekonečna poslouchat oplzlé vyprávění o nejintimnějších částech života své sousedky.
Převalím se na druhý bok a narovnám si letecká sluchátka.
Bůhví, jestli jí slovo intimita vůbec něco říká.
(Justýna Tůmová)

#me too 
Už jsem to vzdala, ani se nesnažím usnout, vytřeštěně zírám do stropu a čekám. Čekám, kdy to začne - mé soukromé mučení, které musím snášet každou noc. Zkoušela jsem chodit spát dříve, ale nemá to smysl – neusnu. Vztek se mění v stres a já jen počítám vteřiny. Kdy to dnes asi propukne - naše vražedné sousedské erotické dusno…
(Lenka Konopásková)

Letní swingers party u sousedů
Koupila jsem si taková ta sluchátka pro střelce. Nad pistolí přemýšlím. Alespoň poplašňák!
(Jiří Hlaváček)