5. října 2019

Co dělám - napsal Aleš Vlček

Vysvětlení dítěti
Já si povídám s lidmi a tahám z nich rozumy.
Znáš pořekadlo: „Víc hlav, víc ví?“ Tak to je přesně o tom.
Představ si krabici tvých oblíbených cereálií, co snídáš. Když si nevíme rady, jestli se bude ta krabice lidem líbit, nebo nebude, tak se jich prostě zeptáme.
Potkáme se třeba se šesti lidmi, kteří ty cereálie mají rádi a popovídáme si o tom u jednoho stolu.
A někdy musíme jezdit po republice, abychom věděli, co si myslí lidé třeba v Brně nebo Olomouci.


Vysvětlení novému šéfovi
Snažíme se pomoci nasměrovat firmy správným směrem. Našim klientům ukazujeme nové příležitosti a cesty, jak budovat strategie pro jejich značky. Poskytujeme totiž vhled do života spotřebitelů. Klíčové metody, které nám k tomu pomáhají, jsou skupinové rozhovory, individuální rozhovory, ale také workshopy.
Každý výzkum, který děláme, má vlastní projektový tým, který je za něj zodpovědný. V neposlední řadě je důležité říci, že jsme firma zaměřená výhradně na kvalitativní výzkum.
Kvantitativní studie děláme také, ale ve spolupráci s partnerskou firmou.



Zadání
Jednoduše vysvětlete podstatu své práce různým cílovým skupinám (vyberte si 2):
dítěti
puberťákovi
kamarádovi
kolegovi
novému šéfovi
babičce...