17. ledna 2019

Kráska ve vlaku - napsali Jitka Sova a Peter Žiga

,,Ta byla ale krásná!" vzdychne obdivně dívka a dívá se za mladou ženou, která odchází z vlakového kupé.
,,Pfff," vyštěkne postarší prošedivělý muž, ,,takový ten typ, co tančí v nočním baru u tyče!"
,,No jo, no," řekne dívka, ,,taková mladá kočka by si o tebe neopřela ani kolo, co?! Ta měla tak krásný souměrný inteligentní obličej a ta prsa v tom výstřihu, určitě ses rád kouknul!"
,,Na ksicht si namalovala další ksicht a ta prsa měla stejně umělý!"

,,A jaký měla krásný pěstěný nehty!"
,,Nějaká fuchtle, co neumí vzít za práci. A jak si tím utírá zadek, prosím Tě?!"
,,A jak se vznešeně nesla na těch vysokých podpatcích!"
,,Tsss, na tom se nedá ujít ani metr! Určitě hned musela vlízt to taxíku. Kdepak na to asi taková zmalovaná fuchtle, co neumí vzít za práci, bere? Kdopak jí to asi platí, co?!"
,,A ta vůně, to musel být nějaký drahý parfém!"
,,Můžu vyvětrat? Do háje, jak se tady otevírá okno?
,,Tady vedle okna máš návod. Musíš vzít tady za tu těsnící gumu a pořádně trhnout! Takhle!"
,,Kurva fix! Já se z tebe picnu! To byla záchranná brzda! Zdrháme! Jestli nás chytnou, to bude drahý!!! Ty zdrhej vpravo, já zdrhnu vlevo a doma si to vyříkáme!"



Napsáno podle zadání:
Vymyslete si tři postavy rozdílného charakteru, které spolu jedou ve vlakovém kupé. Jedna z nich vystoupí a zbylé dvě ji v dialogu komentují.