8. října 2018

Pan Bačkora našel mrtvolu - napsala Jarka Výborná

Ha... haló… prosim vás, pomóc.
Ne ne..ja jsem soused, No..je tu asi mrtvola..no  pan Janek je tu mrtvej!! Jak vám to mám vysvětlit! Prostě jako v tý písničce Zabili, zabili Janka z Koločavy... už to chápete??
Co? Policii? Volal jsem... jsem úplně zpocenej, počkejte moment vytáhnu si kapesník... ještě, že jsem nesnídal... uff!
Kdo? Jo. Kolega z práce? Aha.. Prosím vás, nezavěšujte…já se tu sám bojim..
No nevím..tak mi třeba něco vykládejte, než přijedou... úplně se klepu.
Jo jsem, jasně... poslala mě sem, abych si od něj půjčil trochu oleje... a pak... tohle... hrůza!
Jo jo, nevadí... jsem rád, že se ptáte, uklidňuje mě to...

Ále znáte to... po dvaceti letech  už není ono. Jo, tak před patnácti lety... to nám to ještě šlo.
Hele už je slyším, už jedou... asi odběhnu... oni to tu určitě zvládnou sami.
Co? Ale ne. Fakt ne! Naši vždycky říkali, ať nehasím, co mě nepálí... fakt musím... nemám na to nervy..
Tak sorry a radši sbohem..



Zadání:
Vymyslete si postavu. Vaše postava najde v bytě mrtvolu. Zazvoní telefon. Postava během hovoru musí na sebe prozradit:
Co ráno snídala, kde bydlí, co má v kapse, jaká je její nejoblíbenější píseň, co jí vštěpovali rodiče a kdy měla první či poslední sex.

Charakter postavy
Muž, 55 let, po druhé ženatý. Submisivní, nerozhodný, doma pod pantoflem. Menší, drobná postava, vlasy nepojmenovatelné barvy, světlé oči.