28. srpna 2018

Setkání ve vlaku - napsaly Ivana Hrubá a Irene Formánková

Ošetřovatelka dojnic a učitelka hudby jedou v kupé společně se známým hercem. Když seriálová hvězda vystoupí, začne se odvíjet tento rozhovor:

-Pani, viděla jste ho?
-No a co? Kdo to byl?
-Přece Jan Švec, ten známej herec! Hraje v seriálu, musela jste to vidět v televizi!
-Já na seriály nekoukám. Je to ztráta času.
-Ale to je škoda! Kdybyste viděla, jak ten chudák zkusí s tou svojí manželkou!
-Jakou? Seriálovou nebo skutečnou?
-S oběma. V tom seriálu má semetriku skoro stejnou jako je ta jeho zákonitá!
-A jak to všechno víte?
-No přece to psali v Blesku! Nedávno!
-Bulvární tisk nečtu. Je to pod mou úroveň!
-Fakt? Nečtete? U nás to čtou všechny ženský!
-Ale já nejsem jako všechny! Já jsem učitelka hudby!
-Já koukám,že jste nějká fajnovka! Tuhle říkaly ženský že učitelka - to je skoro diagnóza!!!
-No dovolte! Jste nějaká drzá!
-Ale dovolím,dovolím!drzá ne, jen upřímná! Ale je hezkej,co? To musíte uznat. .. Ano, líbí se mi,jakou má figuru! -Jojo, a hlavně hezkej zadek! Bylo to znát, i když si na něm seděl. ..Snad má i jiné kvality než tohle, ne? -Joo jasně! Jiné kvality má taky! V posteli prý je divoch! To psali v Blesku taky! ..Pořád ten váš Blesk! Nejspíš nečtete nic jiného! To je úroveň! -No abyste se nepotento!Se všimněte, jak to v životě chodí! Máte všechno načtený z knížek a víte houby! .. Já doufám,že už budete brzo vystupovat! -Nebojte, já vystoupím! Kdopak by s vámi ještě vydržel! To já si s těma svejma krávama popovídám líp.A doma si pak pustím seriál s tímhle fešákem! .. To já jdu dnes na koncert vážné hudby! - Jen jděte, jděte, spánembohem!!! ..Sbohem!!!