3. února 2018

Knihy z našich kurzů

Karel Šíp se během natáčení Všechnopárty zajímal i o to, mám-li na kurzech autory, kteří už něco vydali. Mám. A mnoho.

Tou nejčerstvější spisovatelkou je Monika Hodáčová - v květnu jsem se stala kmotrou její knihy pro ženy Ještě můžu vzlétnout.

Yakeen J. Helus vydal cestopisnou audioknihu Deník z cesty přes půl světa.

Klára Dvořáková napsala povídkovou sbírku Už nikdy mě nelíbej! a Co když je to láska.

Věra Staňková zpovídala herečku Zdenku Herfortovou v portrétní knize Jízda přes kočičí hlavy... a slavné baletky a gymnastky v knize o životě slavných dvojčat Sestry Machatovy.
Máme i společnou tvorbu: vloni jsme vydali krásnou povídkovou sbírku Doba obalová, letos knihu bajek Ezop by se smál.

Zde je jeden z názorů: "Dočetl jsem dnes Dobu obalovou a chci vyseknout hlubokou poklonu i za to, jak skvele jsi řadila jednotlivé povidky za sebe a nasla mezi nimi propojovaci nit - vsechno to dohromady pekne ladi a cte se to hladce a ne obratce." PB

Spolupracujeme s Dolní Moravou a vymýšlíme pohádky o horském duchovi Králického Sněžníku Stamichmanovi a lesních zvířátkách, jsou na panelech naučných stezek pod Králickým Sněžníkem i vyšly knižně. v roce 2015 učebnici Bankéři na literárním skřipci, v roce 2014 povídky Svět v kapce rosy.

A vloni jsme křtili i vzpomínky studentů Gymnázia Na Vítězné pláni s názvem My všichni z Pláně.




http://www.olivie-uzasna.cz/p/kniha.html