10. května 2018

Pavel a Viktor - napsala Sabina Maxot

Přátelé Pavel a Viktor sedí ve striptýzovém klubu. Poslouchají hudbu, koukají se po holkách, pouze Pavel sedí tiše, pije vodu a sleduje čarokrásný tanec. Zato Viktor si pořád přivolává číšníci: ,,já bych si dal brandy - tu nejdražší - a k tomu ještě nějakou pochutinu. A pak ještě žrádlo - nějakej šťavnatější stejk! Číšnice si nestíhala ani odpočinout, jak ji Viktor neustále volal. A kdo za to všechno zaplatí? Určitě Viktor. Peníze za jídlo, pití, a zbytek holkám za krásný tanec.
Mezi Viktorem a Pavlem se spustil dialog:
- Pavle, ty nejsi ani ryba ani rak, máš se tu jako v ráji, máš tu jídlo, pití a holky co udělají všechno, aby dostaly tvoje bankovky. Na, menu máš na stole, objednej si něco. Chlápej, že já jsem takhle v pohodě, ke štěstí mi stačí se na krásu dívat.
- Óóó, tak to máš kolečko navíc. Když máš peníze, tak musíš vegetit - žiješ jen jednou!
- Život je jen jeden, to máš pravdu, ale dluhy máš 3, Viktore, už jsi je splatil?
Viktor neodpověděl nic - ani nic neslyšel - prsa žen už mu radost nedělala, jídlo mu uvízlo v krku, a po místnosti se rozlehl hřmot rozbité flašky od drahého brandy.

Poučení: dluh na nikoho nepočká a nahé tance máš i na internetu.