10. prosince 2015

Co to mělo znamenat? napsal Leoš Studený

Co tohle mělo znamenat, sakra? Mně by nevadilo, že jsi s ní projela, ale že takovým způsobem rupneš, to by mě ani ve snu nenapadlo..!!
No já vím, jsem kráva, zvorala jsem to..
Vždyť ti úplně odešly nohy, to jsem fakt nechápal..
Však víš, že jsem byla přes léto nemocná..
Ale houby, už máš zas natrénováno, normálně jsi to odflákla. Víš dobře, že samo se to nevyhraje..
Byla prostě lepší..
No že tě pusa nebolí! Ty seš lepší!! Podívej se – servis lepší, voleje lepší.. mohla sis s ní pohrát, jak chceš..!
Ale jak se máš pohnout, děvče, tak se podvědomě šetříš! Vůbec nechápu proč? U míčků musíš být včas, to ti neříkám nic novýho, jen žes to dneska absolutně nedodržovala.. Končíš s pohybem o krok dřív a pak nestíháš.. Pak stačí, že ti to házela dozadu k lajnám a ty se vystřílíš úplně sama..
Snad ještě není nic ztraceno, byl to jen první zápas ve skupině..
Tak poslouchej – zítra jdem dopoledne trénovat – vše bude v pohybu.. minimálně na hodinu. A dokud to nebudeš zítra dávat, tak neskončíme..
Jojo, to dám, sama jsem z toho naštvaná. Je to spíš o mojí hlavě, dám si na to už pozor. Co zítra odpoledne – můžu jít do města?
Když všechno půjde, jak má, tak klidně. Ať se z toho dneška otřepeš a pozítří ať je na kurtu úplně jiná ranařka než ta dnešní..
No hurá, nejspíš půjdem s Luckou do kina..