Knihy z kurzů

Pevnosti v nás - chystáme k vydání knihu, ke které nás inspirovaly příběhy českých vojáků, kteří bojovali na italské frontě. Navštívili jsme společně Trentino a náhorní planunu Folgaria-Lavarone, kde jsou vysoko v horách válečné pevnosti a vojenské hřbitovy s mnoha českými jmény. Elektronickou podobu unikátního průvodce po italských Alpách v oblasti Alpe Cimbra si můžete prohlédnout zde.






Kouzlo psaní knih - ilustrovaná skripta Dany Emingerové (2019) jsou pokračováním úspěšné publikace Živel Lustig - Jak se píše kniha.
Velkoformátová učebnice, která obsahuje mnoho rad a příkladů, jež se zrodily na kurzech psaní, má dvě stě stran a je určena jen pro vnitřní potřeby výuky.




Ezop by se smál - nejvtipnější bajky z literárních kurzů Dany Emingerové (2019). Sedmdestátistránková knížka obsahuje bajky s ilustracemi studentů katedry komiksu Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara v Plzni, které můžete najít i na webu, a slouží jen pro vnitřní potřeby výuky.





Nejrozsáhlejší je sbírka povídek z podzimu roku 2017 - Doba obalová

Nyní nabízíme 2. upravené vydání
170 povídek od více než 70 autorů na 280 stranách, navíc 30 originálních ilustrací od Davida Vávry a studentů Fakulty designu a umění Ladislava Sutnara v Plzni. Objednávat ji můžete zde.

Podrobnosti o knížce Doba obalová




****** 


Bankéři na literárním skřipci - kniha má 180 stran a najdete v ní práce téměř stovky zaměstnanců České Spořitelny, kteří navštěvovali kurzy v průběhu loňského a letošního roku. Můžete si v ní přečíst popisy, dialogy, představení charakteru v akci, moderní bajky i minipovídky. Nechybí opakování teorie z kurzů. To vše je doplněné hravými kolážemi Davida Vávry.



Práce ve firmách nás baví a těšíme se, že vytvoříme novou knihu třeba ve vaší společnosti - až budeme učit vaše zaměstnance psát.  Kvalitní písemný projev je dnes základ prezentace firmy navenek. Předhoňte svou konkurenci!


******


Dalším přírůstkem do naší pomyslné knihovny je kniha o horském duchovi Králického Sněžníku - Stamichmanovi. Texty napsali účastníci víkendového kurzu Dany Emingerové na Dolní Moravě pro dětskou Stamichmanovu stezku.





 *******


Představujeme první společnou knihu účastníků kurzů Dany Emingerové Tvůrčí psaní podle Lustiga.

Kniha Svět v kapce rosy aneb psaní podle Lustiga vyšla těsně před Vánocemi roku 2014 jako papírový voňavý dárek pro naše nejbližší. Teď je zdarma k dispozici vám všem v elektronické podobě.


Kniha - Svět v kapce rosy aneb psaní podle Lustiga