3. února 2022

Akvaristika - napsala Petra Pircová

„Tak jak dneska, paní Kolářová?"
„No, dneska jsem to tu dala trochu do pucu... vystavila jsem vám ty nové konzervy.... Trochu jsem pročistila klece... .... a vytřít to tu taky potřebovalo..."
„A jéje... takže tržba asi na prd, co? "
„No... to víte... dneska dost pršelo... lidem se nechce... A taky je před výplatou!"
„No jen aby... Aby zítra přišli..."
„To přijdou, nebojte... zítra přijede hmyz, tak to sem naběhnou."
„Hmm... tak snad. Proboha, co tu dělají ty obří cichlidy?"
„No... ty jsem si sem vzala od jednoho pána... nebojte, šéfe, já je prodám!"
„Víte, že je nikdo nechce... Tyhle ryby jsou hrozný potvory, vyrejou vám všechny kytky a nemůžete k nim dát nic jiného..."
cichlidy
„No jo... když tomu pánovi ruplo akvárko..."
„On vám, řekl, že to jinak vyleje do záchodu, co?"
„No jo, to víte... A to já nemůžu slyšet..."
„Je mi to jasný... Tak snad tu nebudou moc dlouho. Ryby se musejí otáčet... A propos, už máte pro mě ten seznam ležáků?"
„Jo, ten mám... Udělám na ně nějaké pěkné akce a napíšu to ven na ceduli. A Péťa to prý hodí na ty internety..."
„Tak jo. Ať to rychle vypráskáme. Tak děkuju a snad ty čísla budou zítra hezčí. Hezký večer paní Kolářová a nebuďte tu dlouho."
„Jenom tu ještě vyměním vodu a letím. Díky šéfe!"