22. prosince 2021

Reklamace vánočního stromku – napsala Marie Kuchařová

Dobrý den, jsem Julie Božská a přišla jsem reklamovat vánoční stromek.
Já vím, božské jméno, že?
Co se stalo se stromkem? No opadal!
Jestli si dělám srandu? No samozřejmě, že nedělám.
Dnes mám fakt blbou náladu, večeřela jsem syrečky s čerstvou houskou a máslem, to mám fakt ráda, takže jsem se moc nevyspala, asi chápete proč.
Tak se na mě tak nekoukejte. Stačí, že tak na mě kouká každé ráno manžel Petr.
Jó, taky mi říkal, že jsem prdlá, že je normální, že stromek opadá.
No nemyslete si, já jsem byla taky překvapená. Jako když mi moje máma Blanka dala pod ten stromek, ano ten, co reklamuju, krém 50+, když mi je teprve 48 let. Ale říkala, začni dřív, ať to zabere.
No, takže stromek jsem u vás koupila dva dny před Štědrým dnem a na Štědrý den už opadával. Naše děti Pepík a Sára se taky divily a byly smutné, a to jim je teprve osm. Jo, jo, jsou to dvojčata. No a na Boží hod už byl stromek holý. Takže jste mi prodali pěkný šmejd a já chci vrátit peníze.
No mě teda nezajímá, že si o tom myslíte něco jiného.
Takže jak to teda vyřešíme?
Vidím, že se usmíváte, to jsem moc ráda, že jsme se dohodli. Ještě aby ne, když jde o umělý stromek.

Napsáno podle zadání:
napište "dialogický" monolog – hovoří jen postava zákazníka (prodavače neslyšíme). Během hovoru se musíme dozvědět, co má na sobě, kolik je jí let, jaký je její nejlepší kamarád (-ka), kdy měla první či poslední sex, co ráno snídala a kde bydlí.