28. října 2021

Divadlo Dobeška: Autorské čtení a kmotr knih Milan Šteindler - zve Dana Emingerová

Kmotrem Dřímajícího hroma je režisér a herec Milan Šteindler

Divadlo Dobeška je druhým domovem psavců, pro něž má tohle místo zvláštní kouzlo a kde by zdi mohly vyprávět stovky příběhů! Učil zde spisovatel Arnošt Lustig a právě tady se jednou do roka pravidelně scházíme na velké literární slavnosti. 
Tentokrát se můžete těšit na literární recitál, v němž si poslechnete příběhy z nových knih a další humorné povídky mých nejlepších žáků - účastníků kurzů Psaní podle Lustiga. Křtít se budou hned dvě knihy.

Divadlo Dobeška
pátek 26. listopadu v 19 hod

VSTUPENKY ZDE


Dřímající hrom
Povídkovou sbírku JAK MĚ PŘIPRAVIL O PANENSTVÍ DŘÍMAJÍCÍ HROM s originálními kolážemi Davida Vávry napsali tři autorky a tři autoři tvůrčí skupiny Rozmazlení - Dana Emingerová, Monika Hodáčová, Nataša Richterová, Bořivoj Beránek, Yakeen J. Helus a Miroslav Tichý. 

Duši nespoutášKnížku DUŠI NESPOUSTÁŠ jsme napsali s vozíčkářem, kvadruplegikem Martinem Tomáškem. Jeho příběh krásně ilustrovali mí studenti z Fakulty designu a umění Jaroslava Sutnara v Plzni. 

Kmotry knih se stanou chirurg profesor Pavel Pafko a Milan Šteindler, režisér a herec Divadla Sklep. 


Literárně-hudební večer doprovodí písničky mé jazzové sestry - zpěvačky Evy Emingerové.  
Perlou večera bude vystoupení klavírní virtuozky Veroniky Böhmové

Veronika Böhmová hrála
i ve slvavné Carnegie Hall
Profesor Pafko,
s rodinou AL 

Čestnými hosty jsou členové rodiny Arnošta Lustiga. 
Jste srdečně zváni!💙

Pište si do diáře: 
pátek 26.11. v 19 hodin, Divadlo Dobeška, Praha 4, vstupenky zde.






Sestry Dana a Eva Emingerovy