21. července 2021

Janička – napsala Kateřina Milfaitová

„Dobrý d… Jéžiši, to je záznamník!
Chomutov. Dvojka! No, to se jim řekne, dvojka. V pětasedmdesáti a s blbejma brejlema!
Haló? To už není robot?
Áááá, Janička. Dobrý den! Prosím vás, potřebuji reklamovat brýle. Já přes ty multifekály nic nevidím!
Ále, bifokály nebo fekály, stejně stojí za…starou belu!
Janičko, máte fakt milej hlas, ale jak říkám, nic se nerozbilo, prostě přes ně špatně vidím!
Zvyknout? Děvče zlatý, na co já bych si tak ještě zvykal? Kromě manželky, která to chce už jen čtyřikrát do roka?! Klidně se objednám, ale abych nečekal dýl než čtyři měsíce, stejně jako teď na ten můj manželský příděl… čtvrtletní!”
Janičko, jste taková šikovná, nešlo by to přece jen dneska? Bydlím dvacet minut od vás!
Paráda, jste úžasná. Já si říkal hned, že nebudete mít jen milej hlas.
Určitě to stihnu. Vyskočím z pyžama a jedu…. Za odměnu vám dovezu vejslužku! Ke snídani mi stačil jen jeden kousek dortíku, a ani ten bych neměl jíst.
Neee, jakýpak já! Můj kamarád se potřetí ženil. Blázen! Na starý kolena si vzal mladou kočku, padesátiletou.
Ale znáte to, my chlapi si zkrátka nikdy nedáme říct!
A co děláte po práci, Janičko?”
 

Zadání:
Postava jde reklamovat brýle. Napište monolog – hovoří jen postava zákazníka (prodavače neslyšíme). Během hovoru se o naší postavě musíme dozvědět:
1/Co má na sobě
2/Kolik je jí let
3/Jaký je její nejlepší kamarád (ka)
4/Kdy měla první či poslední sex
5/Co ráno snídala
6/Kde bydlí