7. prosince 2020

Viděls´ tu buchtu?! - napsali Petr Jan Juračka a Šimon Pravda

Neděle večer. Vlak EC 145 Ostravan na trase Praha - Bohumín. V Kolíně se pomalu otevře rudá oponka oddělující kupé od chodbičky. Prostorem se zavlní odvážné šaty. Jediné, co zbylo, je sladká vůně francouzského J'ador.

K: "Ta měla kozy, ty vole, viděl si to, mladej?"
S: "Koho myslíte?"
K: "Tvoji babičku asi. Tu buchtu, tu štramandu, ty kráso, já jsem nadrženej!"
S: "Aha."
K: "To víš tři tejdny za volantem. Jedu domů zrovna z Francie, nechal jsem tam náklaďák na tejden v doku. Kam jedeš ty, kluku?"
S: "No, za babičkou do Chlumce."
K: "No, ty seš dobrej. Hele, že ty seš teplej? Ta bohyně nám tady ukázala prvotřídní arzenál a ty ses jí tam ani nepodíval!"
S.: "Ehm, no."
K: "Co?!?"
S: "No, taky sem se podíval, víte. Ehm... Bylo to impozantní."
K: "Impo co? Že seš impotentní, jo? Hele, ty něco studuješ, co? Nějaký ty zbytečnosti."
S: "Bohemistiku na Filosofické fakultě, na Karlovce. Jsem teď ve třeťáku, píšu zrovna bakalářku na téma vnímání díla Evžena Oněgina..."
K: "A prcal si už?"
S: "Ehm, no, jasně, teda, no, víte..."
K: "Za chvilku jsou Pardubky. Je tam super bordel, nezajdem tam? Hele,  jaký máš rád kozy?"
S: "No, já myslím, že záleží i na povaze, a jaký má žena koníčky a měla by být hezká ve tváři..."
K: "Na to Ti seru, bavíme se o bordelu, mladej. Hele, maká tam Eržika, ta se ti bude líbit, má takový ty pihy na ksichtě."
S.: "Ale na mě čeká babička s večeří... já fakt nemůžu, omlouvám se..."
K: "Hele mladej, Ty nepotřebuješ štrůdl, ty si potřebuješ zaprcat!"
S: "Ale babička..."
K: "Babička počká, vole, na mě doma taky čeká stará s fakanama. Stejně bude nasraná, že jedu pozdě a že nejsou prachy. Tě zvu!"
S: "A je to daleko od nádraží?"


Zadání: Vymyslete si tři postavy rozdílného charakteru, které spolu jedou ve vlakovém kupé. Jedna z nich vystoupí a zbylé dvě ji v dialogu komentují.