5. prosince 2020

Bývalá tanečnice Markéta reklamuje šicí stroj - napsala Ivana Homoková

Postava: bývalá tanečnice, zelenooká Markéta, 60-65 let, která s tancem skončila před 25 lety, žije v domově seniorů, její dvě děti Pavel a Petra žijí v zahraničí.

Dobrý den, mluvili jsme spolu před chvílí, volala jsem... ano, ten nový šicí stroj, chtěli jsme s babičkama a dědouškama šít nějaký ty vánoční dekorace, ale ta nit se tam prostě nějak blbě ZASEKÁVÁ, tak ho sem vezu.
... no ten mám, člunek, tady, v kapse, to je von. Půjde s tím něco dělat?
... no, ZASEK SE.
... ZASEK SE, NE ZA SEXEM!!!
... ale jo, jsem tu rychle, dyk já tam s nima bydlim, přece, v tom penziónu, pracuju tam už přes 10 let a měla jsem možnost tam bydlet, tak je mám u sebe pod křídly jako paní učitelka svoje žáčky!
... co musíte zvládnout sám? Jo s Kájou že si zpíváte, To musím zvládnout sám, aha, jo jo, moje taky, ta je dobrá, no.
... no jo, co si člověk sám neudělá, to nemá, a do kdy myslíte, že to dovedete spravit?
... hned zítra?! Tak to jste zlatej! A babičky a dědouškové vám za to tady posílají štrúdl, měli jsme ho dneska k snídani ...

Zadání:
Vymyslete si postavu. Vaše postava jde něco reklamovat a musí na sebe během reklamace prozradit:
Co má v kapse, jaké má životní motto, kdy měla první či poslední sex, co ráno snídala, jaká je její oblíbená písnička a kde bydlí.