3. listopadu 2020

Máří Magdalena v době koronavirové - napsala Jitka Judita Langová

Dobrý večer, mohla bych požádat o nějaké dobré jídlo do krabičky u vašeho výdajového okénka, mám ukrutný hlad a pocházím z velké dálky. 
Naposledy jsem posnídala granátové jablko a bohužel nebylo z největších a nejsladších. Sladší byl ten zážitek bezprostředně po jeho pozření, ještě teď mám v hlavě vůni toho mladíka, co pracoval v jabloňovém sadu.
Navíc nemám roušku, mohla bych mluvit s ministrem zdravotnictví, slyšela jsem, že on je ten, který roušku taky nosit nemusí a navíc různá pravidla porušovat může. Cože, právě rezignoval? 
Bože můj, komu není rady, tomu není pomoci , tím se řídím už třetí desetiletí, co jsem začala rozum brát... A neplatí to pouze pro ministry, platí to i pro ty, co při sledování telky u koblih a lahvové desítky neumí rozlišit mezi realitou a planými sliby! 
Kam jste se tu dostali?! Až je mi z toho horko a musím odložit můj vlněný šál.


Zadání:
Vyberte si nějakou biblickou postavu a pošlete ji do dnešní koronavirové doby. Vaše postava se chce najíst v restauraci, ale nemá ani roušku...
Při diskusi s hospodským musí na sebe prozradit:
Odkud pochází, co má na sobě, životní motto, co má na sobě, co ráno snídala a kdy měla první či poslední sex.