12. ledna 2021

Metafory

Pohled do Grand Canyonu je jako... prostě mlčíš a čumíš.
Eiffelova věž je moje první modelka. Ve čtrnácti letech jsem jí vlezl pod sukni a udělal svou první fotku jinak než ostatní.
Hora Říp je pro Čechy jako symbol charakteru. Sice malá a nevýznamná, ale NAŠE!
Setkání s chudobou v Indii je jako návrat do středověku.
Španělské býčí zápasy jsou jako zápasy gladiátorů v Římě. Prostě historická zhovadilost, která na rozdíl od bitek otroků ještě neskončila.
Úplněk nad Berounkou je jako krásný obraz. Ale pokud tam opravdu jste, řešíte jen komáry.
(Marcel Konečný)


Hora Rip je pro Cechy neco jako Mekka pro muslimy... s tim rozdilem, ze tam vetsina Cechu nebyla.
Eiffelova vez je jako osklive kacatko, ze ktereho se vyklubala krasavice.
Chorvatske plaze jsou jako konzerva sardinek.
Rimske koloseum pusobi jako spadly meteorit s dirou pro zapas mimozemstanu.
Pohled do Grand Canyonu mi pripomnel skolni vylet na Macochu. Panecku to je ale dira!
Potapeni v koralovem utesu je jako dotykat se perel v kralovske pokladnici.
Spanelske byci zapasy jsou jako schuze parlamenu CR.
Cesta k protinozcum je dosud nesplneny sen, jako udelat si stojku na hlave.
(Irena Feňová)


Hora Říp je pro Čechy jako krabička poslední záchrany.
Eiffelova věž je jako vyjevené štěně s rádiovkou na hlavě.
Chorvatské pláže jsou drsné jako kamenité stěny norských fjordů.
Římské koloseum působí jako lebka, které vrány vyklovaly oči.
Pohled do Grand Canyonu je jako tkaný koberec ze zbytků tkanin. 
Setkání s chudobou v Indii je jako tísnivý pocit, který tě neopustí, ani když se směješ.Potápění v korálovém útesu je jako návštěva v mořském světě plném ticha a barev.
Španělské býčí zápasy jsou jako tanec na ostří nože se zavázanýma očima.
Cesta k protinožcům je jako můj nesplnitelný sen, do kterého bych se chtěla probudit. 
Úplněk nad Berounkou je jako to nejkrásnější rande.
(Zuzana Prudilová)