2. března 2020

Co není vidět na obrázku

Rozkošnice pod Grossglocknerem
Ta rozesmátá mladá žena, která leží jen ve spodním prádle skoro nahá na sněhu pod Grossglocknerem, je moje maminka. Zezadu na obrázek táta kdysi napsal: "Moje rozkošnice, červenec 1969".
Zatímco my jsme se ségrou nadšeně krmily sviště a rodičů si nevšímaly, táta přes objektiv flexarety zachytil v máminých očích všechno štěstí a radost z naší první a na dlouho poslední cesty na Západ. Nikdy jsem na Grossglockner nezapomněla.
Zůstal v mém srdci jako perla, zrnko naděje, klíčící navzdory ostnatým drátům na hranicích a zákazu volného cestovní během normalizačních let.
Dana Emingerová
 
Čo nie je vidieť na obrázku 
„Videl som ju prvý! To je ale kus! Dúfam, že už vychladla. Budem ju mať tak na týždeň. Ale to iba vtedy, ak ju nezmerčí i niekto iný. Celá je k nahryznutiu. Začnem okolo pupku. Mäkké bruško mám rád. Keď opäť vyhladnem, pustím sa do toho od vnútornej strany stehien. Nakoniec z nej ozobem úplne všetko. A sakra, musím rýchlo preč. S tou partičkou skinheadských supov som sa o zdochlinu kamzíka pobil už minule. A vedú jedna – nula."
Barbora Wlachovská

Úkol: Zkuste popustit uzdu fantazii a napište, co není vidět na obrázku.