11. ledna 2020

Reklamace léků - napsala Magdaléna Víchová


Zdravím, jé, vy to tu máte ale pěkné, takové barevné všechno, že? Jo, s čím jsem přišla, no ono je to trochu složitější. Je to asi týden, co jsem si u Vás koupila tyhle prášky a…. že potřebujete vědět přesné datum? No, mám od nich lístek, tady v kapse, moment.
Vždyť to říkám, je to asi týden, no a jsou prošlé. No, asi mi po nich bylo blbě ne?
Je to teď 25 dní, jestli to chcete vědět přesně, ale z toho to nebylo.

Jen jogurt, to je blbost.
Víte, jak se pozná, že už jsou Vánoce? Hrají mnohem víc českých písniček, třeba Neckáře, toho teď dost ráda poslouchám.
Co? Předepsala mi je moje obvodní, na posílení imunity.
V Polabinách, mám to z domu kousek, tak se za ní stavím.
Dobře, děkuju, tak já se vrátím s novým receptem. A bude teda zdarma?




Zadání:
Vymyslete si postavu. Vaše postava jde reklamovat brýle do optiky a musí na sebe během reklamace prozradit:
Co ráno snídala, kde bydlí, co má v kapse, jaká je její nejoblíbenější píseň a kdy měla první či poslední sex.




postava:
- mladá žena; éterická a empatická bytost, nebojí se vystupování a vyjadřování svých názorů, kamarádí se hodně s kluky
- chodí oblečená v městském stylu (ráda kombinuje kecky s poměrně formálním oblečením)
- 23 let
- žije zdravě a low waste, oblíbení barva modrá
- angažmá divadelním souboru v Pardubicích, nejvíc má SŠ (dodělává dálkově vysokou)
- má o tři roky staršího přítele
- panicky se bojí všeho co létá (hmyz a ptáci)
- má zrzavé vlasy po ramena (dá se z nich splést cop i udělat drdol)
- má modré oči
- je pěkné postavy
- ve volném čase běhá (nejraději v lese)
- maminka jí umřela při autonehodě, žije jen s otcem (nemá partnerku)
- má mladší sestru a bratra (dvojče)- zelené oči
úkol: Postava půjde do obchodu reklamovat. Prozradí na sebe některé věci, které o ní ještě čtenář neví (formou monologického dialogu, tzn. víme jen to, co říká jedna strana). Musí na sebe prozradit, co ráno snídala, jaká je její oblíbená píseň, kde bydlí, co má v kapse, kdy měla první nebo poslední sex.