7. srpna 2019

Autonehoda - napsala Olga Sedláčková

A: Haló, leží tady na silnici nějakej člověk.
B: Jak se jmenujete a kde právě jste?
A: Jmenuju se Hope a jsem na silnici směrem na Hradec.
B: Dobře, Hope, kde konkrétně jste?
A: Na silnici směrem na Hradec.
B: Umíte mi blíže popsat, kde jste.

A: Asi tak 20 km od Hradce, okolo jsou lesy a na obzoru nějaká vesnice, ale nevím, jak se jmenuje.
B: Dobře, jděte teď k tomu člověku a podívejte se na něj zblízka.
A: Dobře, tak já jdu, už se tam blížím.
B: Dobře Hope, jděte k němu a podívejte se, zda dýchá a je při vědomí.
A: Už jsem u něj, nevidím žádnou krev a nevím, zda dýchá. Jak to mám zjistit.
B: Jestli máte zrcátko, tak mu dejte před pusu zrcátko nebo mu dejte před pusu ruku.
A: Ne zrcátko nemám, na ruce cítím slabý dech. Co má teď dělat?
B: Jestli máte nějakou deku, tak ho přikrejte, ať je v teple a sledujete ho, zda pořád dýchá. Teď už musíte počkat na záchranku.
A: Hurá, vidím, že sem jede nějaké auto, snad bude vědět, kde právě jsme.
B: Dobře.
A: Zastavte, proboha zastavte!
C: Co se tady stalo?
A: No já přesně nevím, ale volala jsem záchranku, zkontrolovala jsem s nima životní funkce a teď potřebujeme doktora. Víte, kde přesně jsme?
C: No já to úplně přesně nevím, ale mám aplikaci Záchranka a ta sama dispečinku řekne, kde právě jsme. Tak a naše poloha už je nahlášená, za chvíli přijedou.
A: No tak to je úleva, moc děkuju a tuhle aplikaci si taky určitě pořídím!

Jingle: Aplikaci Záchranka pro váš mobilní telefon najdete zde.