4. října 2018

Kamarádka reklamuje brýle - napsala Lucie Svibová

Čau - co ty tady děláš? 
Aha - ne – já nejdu do práce, jdu reklamovat do optiky.
Co asi – brejle ne. Upadla mi taková ta ťapička. Prdlajs při sexu – kde ty loňský sněhy jsou. Ty si pamatuješ na Láďu? Fakt? To byla moje první láska. Pamatuju si, jak na první schůzce pustil Lucii - tu písnička, jak tam zpívaj Sex je náš, dělá dobře mne i tobě... Nesměj se – seš blbá! Víš - vždycky když to hrajou jsem celá naměkko, šimrá mne v podbřišku a přeběhne mi husina po zádech.
Jasně promiň, vím, jsem nostalgická. Jo, ty brejle. Ráno jsem si na ně sedla při snídani.
Co to s tím má společnýho? Chleba s máslem. Tak se měj. Už musím, než mi zavřou.

Dobrý den. Haló – je tu někdo? Slečno, prosím vás, ulomila se mi ťapička od brýlí. Jasně – mám vaši kartičku – tady v kapse. Jmenuju Jana Nováková, chcete taky občanku? Ne? Tak fajn.
Jak – není platná kartička? Jaký GDPR? Takže stačí, když to tady podepíšu a je to v pohodě? To jsem ráda, jedu sem až z Dejvic.
Fakt na počkání? A nic neplatím? Jste zlatá. No to je super.



Zadání:Vaše postava jde reklamovat brýle do optiky a musí na sebe během reklamace prozradit:
Co ráno snídala, kde bydlí, co má v kapse, jaká je její nejoblíbenější píseň a kdy měla první či poslední sex.