1. května 2018

Pan Mádl reklamuje brýle- napsala Katka Buriánková

„No podívejte se na to! Brýlím upadla nožička, jak teďka asi mám vyřizovat korespondenci pro pana Mádla? Účtenku jsem si samozřejmě uschoval tady v kapse. Prosím vás, potřebuju nové brýle, vyberte mi nějaké co nejrychleji. Dneska nestíhám s to bydlím za rohem. Ani jsem se nenasnídal. No podívejte kolik je hodin. I kdybych vyrazil už teď, tak přijdu o dvě minuty pozdě. A pan Mádl to je moc důležitý člověk, co si o mně asi pomyslí.
Takhle se zdržet a vy mi podáváte samé patvary, to snad ani nejsou brýle. Vypadám snad jako blázen, co si to na sebe navleče? Tyhle by snad seděly nějakému otrhanci, co se vrací z klubu. A to já bych do žádného takového klubu nešel, vždyť ta hudba se nedá poslouchat. Je už opravdu málo mladých lidí jako já, kteří umí ocenit klasickou hudbu.” Zákazníka a prodavače vyruší krásná mladá slečna. „No tak si zkuste tyhle. Myslím, že vám dokonale padnou mladý pane,” a mrkla na něj. „No děkuji vám. Ach ano. Myslím, ehm. Že tyhle jsou fajn. Díky,” řekl, celý zčervenal a očima uhýbal koketním pohledům slečny.



Práce podle zadání:
Vymyslete si postavu a pošlete ji reklamovat rozbité brýle. Během toho musí na sebe postava prozradit mnoho věcí:


1. kde bydlí
2. co ráno snídal
3. co má v kapse
4. oblíbená hudba
5. poslední milostné dobrodružství