15. ledna 2017

Tři pohledy na banku - napsala Dana Emingerová

Klient:
Neustále mi někdo telefonuje a něco nabízí. Strašně to nesnáším. Všechny nabídky jsou totiž podvod, vždy horší, než předchozí. A ty dopisy, co mi banka posílá... ty taky zásadně nečtu. Rovnou je házím do koše. Když už tam musím jít, přeji si jediné... aby na přepážkách nebyla fronta.

Cvičení: Zkuste se vžít do různých postav, které mají něco společného s bankou, a napište jejich pocity. 
 
Paní za přepážkou:
Nojo, to se to těm v Praze říká, abychom pořád něco nabízely. Jenže lidi nemají čas. A já už bych taky ráda šla domů. Karel má dneska narozeniny, tak mu uvařím ten kančí guláš. Jejej, dobrý den, paní učitelko. Co potřebujete? Dneska jen vybrat peníze? A vypřela vám platnost karty. Hmmm... tak to bych vám doporučila takovou novinku, mám to taky.

Manažerka:
Jestli se nám nepodaří zvýšit výnosy, bude průšvih. Takže každý zaměstnanec by se měl zamyslet, jak zlepšit svou práci a získat více klientů... Prostě nabízet individuální služby. Ukázat zákazníkovi, že o něj opravdu stojíme....