17. prosince 2016

Postava reklamuje pojistné plnění za škodu - napsala Eva Svobodová

Haló? Pojišťovna? Paní Lorencová? Tady je Lucie. Dnes mi dala sousedka váš dopis a je tam i tahle kontaktní linka. Řeknu Vám, četla jsem to při snídani, a to jsem neměla dělat! Zaskočil mi croassaint a málem jsem se udusila. Skoro jste mě měli na svědomí, chápete? To by mě zajímalo, jestli byste mi aspoň vyplatili tu životní pojistku, co u vás mám, anebo jestli byste se zase na něco vymluvili. No, mně už by to každopádně bylo jedno.

Tak tady čtu v tom dopisu:  sdělujeme Vám, že Vaše škoda není likvidní.  To jako že není tekutá nebo co? … To nemůžete psát tak jak vám zobák narost? A proč mi to nevyplatíte? Vždyť sousedka normálně přiznala, že mě vytopila vodou z pračky. Já mám na stropě mapy, zničenou knihovnu, protože voda sem tekla minimálně hodinu. Nemůžu přece za jejího zjančeného psa, co kousal jak pitomec do tý roury na odtok do vany tak dlouho, až byla úplně děravá a k tomu ji eště shodil na zem. Já mu do kebule nevidím a nevím, proč se tak rozhodl. Samozřejmě že je to vina sousedky, měla ho hlídat, ale zřejmě se oddávala jiným radovánkám s tím svým novým šamstrem. Takže pes asi žárlil a vylil si zlost na tý trubce z pračky! A odnesu to teď já. Halóó! Nemohla byste si ztlumit to rádio? Já volám do pojišťovny, né Marušce Rottrový!
Hele, přestaňte se vymlouvat. Moje sestra dělá náhodou taky v pojišťovně. Takže od ní vím, že když se něco takovýho stane, máte to nejdřív vyplatit poškozenému, a pak se hojit na viníkovi, co je u vás pojištěný. Říká se tomu regres, jak určitě dobře víte, paní Lorencová. Tak buďte tak laskava, a zařiďte se podle toho. Já očekávám svoje peníze do týdne na účtu, a pokud ne, tak si to vyřídím s Vašimi nadřízenými. Je to jasný? Pozdravujte je ode mě!

Popis charakteru postavy, která reklamaci vyřizuje:
Lucie je sebevědomá a akční žena. Vždy spoléhá hlavně sama na sebe. Je kritická a umí si jít za svým. Zastává manažerský post a nadstandardně vydělává.  Podává stabilně vysoký výkon, je zaměřená na výsledek.  Je zvyklá velet a organizovat – a to jak v práci, kde má více než sto podřízených, tak i doma, kde musí zajistit chod a logistiku celé rodiny i domácnosti.
Lucie ve své práci dbá na kvalitu a termíny. Je maximalistka. Stejný přístup vštěpuje svým kolegům, ale počítá s ním i v obchodě a ve službách pro běžný život. Chce mít spolehnutí na to, že zboží nebo služby, které si pořídí, budou sloužit bezchybně a jejich parametry budou odpovídat deklarovaným vlastnostem nebo obchodním podmínkám. Je ochotná si připlatit za kvalitu a přesnost. Pak to ale tvrdě vyžaduje, přičemž jí často ani tak nejde o peníze, jako spíše o princip.

Zadání:
Během monologu na sebe postava musí prozradit:
- co ráno snídala - první sex - písnička - vztah ke zvířatům - jaké má pojištění