Dlouhodobý desetidílný kurz v Praze





Podzimní a jarní intenzivní výuka v Praze - deset seminářů každých 14 dní (s pauzami v době svátků)




Podzimní dlouhodobé kurzy už jsou zcela obsazené a probíhají přes Vánoce a nový rok až do počátku roku 2020.



  • čtvrteční podvečerní kurzy (17-20 h) začaly 3. října 2019 a probíhají po 14 dnech s vánoční pauzou. Poslední čtyři lekce se konají v roce 2020: 16.1., 30.1. a 13.2. a 27.2. 2020
  • Místo výuky je v Czech Photo Centrum v Nových Butovicích u metra: Seydlerova 2835/4, Praha 5 – Stodůlky


  • páteční dopolední kurzy Psaní podle Lustiga začaly 8. listopadu 2019 (9-12 h).
  • Znovu začneme 17. ledna 2020 ve Studiu Divadla Dobeška (Nad Lomem 1770, Praha 4).




  • Nové dlouhodobé kurzy budou vypsány dle zájmu v únoru 2020 a začnou asi v polovině dubna. Už nyní se můžete přihlásit a tím svůj zájem projevit.





  • Přihláška na kurz





    Cena: 15 000 Kč/osobu a 1 turnus











  • Kurz může být dle zájmu doplněn krátkými vstupy výuky zpravodajských žánrů pro tištěná i internetová média, cestopisů, umění interview a rétoriky.
  • Hlavním lektorem kurzů je Dana Emingerová, která odučí 60% lekcí, dalšími lektory jsou Klára Dvořáková, Monika Hodáčová, Yakeen J. Helus, Petr Holub, Jana Vaňková
  • Pokud se účastník dopředu neomluví, kurzovné propadá. V případě závažných důvodů neúčasti je po dohodě možné převést až 10 000 Kč na další termín semináře (pouze jednou).
  • Pokud byste některou lekci zameškali, je možné ji po dohodě nahradit v paralelním či příštím turnusu.

  • Nabízíme možnost přijít se podívat (po předchozí domluvě) na některou z lekcí probíhajícího kurzu. 

    Kurz je otevřen dvakrát do roka pro cca dvanáct lidí. Během několika měsíců intenzivní výuky se seznámíte s taji nejlepšího psaní, které geniálně zakódoval už Aristoteles dávno před naším letopočtem a nejslavnější autoři pak dál rozvíjeli.
    Dozvíte se, kdy musíte být originální a co se naopak pečlivě učit od svých předchůdců.
    Kurz probíhá buď ve čtvrtek v podvečer nebo v pátek dopoledne vždy v tříhodinovém bloku, kdy se budou číst domácí práce i psát nové. Je vhodné mít s sebou notebook.


    První domácí úkoly dostanete už před začátkem kurzu:
    Úkoly pro pokročilé vycházejí z individuálních zadání.

    Přihláška na kurz