Petr Holub

Petr je absolventem kurzů tvůrčího psaní u Arnošta Lustiga, spolupracovník Dany Emingerové, učitel tvůrčího i praktického psaní se speciálním zaměřením na firmy a také konzultant politického (zejména předvolebního) marketingu a PR. Působí hlavně v Plzni a Praze.

Vystudoval Žurnalistiku na Univerzitě Palackého v Olomouci a Teorii a filozofii komunikace na Západočeské univerzitě v Plzni. Přes 20 let působil v komunikačních útvarech prestižních českých firem, nejčastěji na pozici šéfredaktora firemních časopisů nebo specialisty interní či externí komunikace. Pracoval také jako tiskový mluvčí, vedoucí oddělení public relations a redaktor Plzeňského deníku.

Petrovou silnou stránkou je dlouholetá a detailní znalost prostředí firemních komunikačních útvarů a celého procesu přípravy firemních periodik. Jím řízené časopisy získaly několik prestižních oborových ocenění, včetně vítězství v soutěžích Zlatý středník nebo Czech Top 100. Jeho velkým koníčkem je politika, které se v minulosti sám aktivně zúčastnil. Už dlouho však není členem žádného politického subjektu a pracuje jako nezávislý jen v zastupitelstvu obce, ve které žije. Je konzultantem v oblasti politického marketingu a PR, kde se specializuje na předvolební komunikaci a strategii. Nabízí také kompletní přípravu časopisů a novin pro obce a města.


Kde Petr publikuje?

Tištěné publikace:

Živel Lustig – jak se píše kniha, autorka Dana Emingerová, Mladá fronta (2011)
Doba obalová - knížka povídek z kurzů Dany Emingerové (2017)