19. září 2021

O mraku a prvním dešti (erotická esence) - napsala Kateřina Milfaitová

"Neboj, taky se dočkáš!" povzbudil mě starší brácha. Urostlý tmavší typ plný zkušeností.
"Tobě se to lehce řekne," odpověděl jsem suše čekající na své první poprvé.
Tehdy jsme pospíchali přes vrcholky hor, uvolnit místo zapadajícímu slunci. Letní horký den střídalo přicházející šero a jemný vánek nabídl chladivé osvěžení, které dokonale ladilo atmosféru.
A pak, snad díky energii z vyšších sfér, tak lehce, ale i těžce, chladně, ale i teple, rušně, ale i klidně, a přesto tak přirozeně, přišla ta nenadálá horkost stoupající vzhůru. Nečekané napětí a navazující chlad až elektricky probily každou částečku v mém jemném těle. Vibrující dunění mě náhle proměnilo ve chtivý kolos. Hladově jsem nasával všechny vůně z okolí! Zcela odzbrojen jsem nechal roztát mou ledovou tvář. Oddán svému nahému bytí a tlakové extázi, jsem ucítil první kapku, druhou a třetí. Proud kapek. Tak příjemně studených kapek sršících z mé odevzdanosti a nekonečné euforie. Zcela jsem se podal absolutnímu blahu a s úžasem plul do úplného vyčerpání.
“Tak už?” rýpnul si do mě zase brácha.
“Kápni božskou, vždyť to jde cítit ve vzduchu!”
Stydlivě jsem se začervenal a všichni pochopili.