24. září 2018

Dřevorubec našel mrtvolu - napsala Anna Spíralová

Dobrý den?
Ne, já jsem Ludvík. Paní Hnátková tu asi není. Je tu jen nějaká mrtvá paní, vedle v pokoji.
Ne, ja jí nezabil, dejte pokoj. Proč bych to dělal? Já chci mít svatej klid. Přijel jsem jen do města, že půjdu po doktorech a stavím se za synem, no a utek mi Karl do otevřeného bytu, tak jsem šel pro něj.
Ne, to není vrah, to je můj pes Karl Větrovský, musel jsem ho vzít sebou, protože čuba od nás od naproti hárá a on by celej den štěkal.

Tak vy jste chtěla vědět, kdo to je, já vám to nenutil. Dobře, dobře půjdu se tam podívat, zda žije, ale vzhledem k tomu, kolik je tam krve bych si tipnul, že těžko. Tolik krve není ani z vyvrženýho srnce.
Neplačte, to nebude ona, jak vypadá ta vaše sestřenice?
Hnědý vlasy? No dyť vám povídám, že to určitě není ona, tohle je vodbarvená blondýna. Tak už neplačte, prosím vás.
Zavolám teď polici, ať se to všechno vyjasní. Ještě že jsem si vzal tu kabelu se svačinou, alespoň se najím, než přijedou.



Zadání:Vymyslete si postavu. Vaše postava najde v bytě mrtvolu. Zazvoní telefon. Postava během hovoru musí na sebe prozradit:
Co ráno snídala, kde bydlí, co má v kapse, jaká je její nejoblíbenější píseň a kdy měla první či poslední sex.