Víkendové kurzy Psaní podle Lustiga

Víkendový kurz Psaní podle Lustiga

Přes vymýšlení příběhů a stavění dobrých literárních cihliček (popis, dialog, akce) zjistíte, že psaní je řemeslo jako každé jiné. Má své zákonitosti, které je třeba znát a zažít. Naučíte se jasně sdělit, co nového či převratného vaše texty přinášejí. Brzy pochopíte nekompromisní zásadu, že PSANÍ NESMÍ BÝT NUDA.



Základní cena: 4000 Kč

V sobotu i v neděli vždy od 9 do 16 hodin

Kurz je otevřený pro cca 15 lidí a vůbec nevadí, je-li někdo začátečník či pokročilý.

Výuka o víkendech v Praze probíhá v NOVÝCH UČEBNÍCH PROSTORÁCH pod křídly firmy PARTNERS FINANCIAL SERVICES, a.s. na nové adrese:

Türkova 2319/5b, 149 00 Praha 4 (TEDY NIKOLIV NA DOBEŠCE či v Braníku!!!)

Místo konání kurzu v Brně je  v hotelu Amphone - třída Kapitána Jaroše 29.


Podmínkou je domácí příprava i tvůrčí práce na místě
  • Přečtete si níže předmluvu z knihy Art of fiction od Johna Gardnera
  • Napište jednostránkové vyprávění (nikoliv úvahu) na téma Můj nejzajímavější zážitek, případně Nezvaný host  (nebo přineste jiný váš text v rozsahu max. 1 stránky A4). Inspirace zde nebo zde.

Číslo bankovního účtu je: 087755309/0800 (uveďte prosím své jméno a datum kurzu v textu pro příjemce.)



Nejbližší termíny víkendových kurzů:
  • 18.-19. ledna 2020 v Praze obsazené
  • 22.-23. února  v Praze
  • 7.-8. března v Brně
  • 28.-29. března  v Praze


Vypsané víkendové kurzy bývají po vlně zájmu po odvysílané Všechnopárty vždy rychle předběžně zarezervovány, ale může se uvolnit pár míst, neboť mnozí přihlášení nepotvrdí účast zaplacením kurzovného. Pokud Vám žádné volné datum nevyhovuje, můžete v přihlášce v kolonce výběr termínu  zvolit variantu NÁHRADNÍK. Jakmile se uvolní místo či vypíšeme další termín, budeme Vás kontaktovat.





Dárkový certifikát 
https://drive.google.com/file/d/0BwRYuLc_nulma2tTeTZVWjFud0U/view
Můžete koupit dárkový certifikát

Kurz tvůrčího psaní jako dárek!
Dáte jej sobě, někomu blízkému... nebo půjdete spolu?

Máme pro vás darovací certifikáty v hodnotě 4000 či 15 000 Kč.

Stačí se přihlásit uvedeného víkendového či desetidílného kurzu (datum nemusíte uvádět).

Po zaplacení Vám pošleme dárkový certifikát a termín domluvíme konkrétně dle možností obdarovaného (je však třeba hlásit se alespoň 3 týdny předem, aby bylo volné místo a abychom s Vámi na konkrétním kurzu počítali).

Doklad o zaplacení kurzovného pošlete na adresu: dana@danaemingerova.cz a certifikát dostanete obratem (během dovolených do 7-10 dní).







Psaní cestopisů s National Geographic
Víkendové kurzy jsou i ve spolupráci s redakcí National Geographic 


Rádi cestujete a píšete blogy z cest? Chcete se uplatnit se svými cestopisy v médiích? Jak být originální a vystoupit nad záplavy amatérských textů, se naučíte s reportérkou Danou Emingerovou, dlouholetou editorkou české edice National Geographic.
Víkendový kurz se koná pod záštitou redakce National Geographic a po jeho absolvování získáte celoroční předplatné časopisu National Geographic. Ti nejlepší pak budou mít možnost publikovat své texty na webu NG. Redaktorka české redakce National Geographic, která celý život ráda cestuje, napsala mnoho cestopisů pro tištěná média a internet. Mnohé si můžete přečíst nejen v časopise NG a na webu NG, ale třeba i zde.
Její žáci už mají úspěšné cestovatelské weby.


Nejbližší termíny: 
Víkendové:
4.-5. dubna
6.-7. června



Přihláška na kurz





Víkendová literární dílna na Vysočině

- již obsazeno, pouze náhradníci


Speciální akce pro pokročilé 15.-17. října 2019 se sobotním autorským čtením v Krucemburku
Literární dílna pod vedením spisovatelky Dany Emingerové ve spolupráci s dalšími lektory je spojená se sobotním večerem autorského čtení pro veřejnost v městečku se starobylým jménem Krucemburk.

Kurz je určen hlavně pokročilým a bude se konat uprostřed panenské přírody v lesním rekreačním středisku Štíří důl, kde budeme ničím nerušení od pátečního večera do nedělního odpoledne tvořit.

Cena kurzu: 5600 Kč 
Cena obsahuje: kurz, ubytování (2 osoby v pokoji), plná penze, vstupenka na Zelenou horu. 
Více informací zde

https://forms.gle/LvTzUZ4tU9mg6B7C6

Inspirativní součástí semináře bude prohlídka blízkého poutního kostela svatého Jana Nepomuckého na Zelené hoře - světoznámé unikátní památky UNESCO.


Poutní kostel svatého Jana Nepomuckého na Zelené hoře, Žďár nad Sázavou

• Kurz je určen pro maximálně 12 pokročilých, s nimiž může pracovat více lektorů.

• Pokud se vytvoří i skupina začátečníků, bude je učit lektorka, publicistka a spisovatelka Věra Staňková.

• Podmínkou je domácí příprava i tvůrčí práce na místě.









Víkendová literární dílna na zámku Vilémov 

Víkendový kurz v krásném zámeckém prostředí ve Vilémově nedaleko Golčova Jeníkova pod vedením Dany Emingerové ve spolupráci s dalšími lektory spojený se sobotním večerem autorského čtení pro veřejnost.

Termín: přeloženo na jaro 2020 - bude upřesněno
Cena kurzu: 5800 Kč včetně ubytování se snídaní (2 osoby v pokoji) v zámeckých pavilonech.
Platba na účet: 87755309/0800
Dopravu si všichni zajišťují sami – je možné koordinovat auta z Prahy a Brna.

Zámek Vilémov
Kurz na zámku je určen pro 20 lidí rozdělených do skupin, s nimiž bude pracovat více lektorů

Kurz je pro pokročilé - těmi jsou všichni, kdo už absolvovali některý z kurzů Psaní podle Lustiga

Podmínkou je domácí příprava i tvůrčí práce na místě

Dopředu si připravte krátkou povídku na téma Barevný svět za černobílé totality nebo povídku o mužích a ženách (ideálně na jednu stránku A4) – nejlepší povídky budeme číst na autorském večeru pro veřejnost, podobně jako na místě napsané příběhy o zámku

Podrobné informace zde
Přihláška zde