7. března 2020

Cestující vlakem - napsaly Barbora Kršková a Zuzana Prudilová

"Vážení cestující, blíží se stanice Hulín. Cestující do Přerova upozorňujeme, že před vchodem do nádraží je přistaven náhradní autobusový spoj. "
Paní s křičícím dítětem, která přistoupila v minulé stanici, se žene ke dveřím.
- To se mi ulevilo, že je baba už pryč. Jen jsem se bála, aby tady nenechala toho usoplence.
- Proč usoplence. Vždyť to byl roztomilý chlapeček.
- No, pokud Vám připadá roztomilé, jak pořád posmrkával a babu ani nenapadlo dát mu kapesník. Mě se teda obracel žaludek.

- Ale prosím Vás, vždyť mu chudáčkovi lezly zoubky. To jsou všechny dětičky trošku uplakané. A nějaký ten dětský soplík.
- A ještě do toho chudáka cpala nějaký divný kořínky.
- Určitě to bude něco zdravého. To je u malých dětí důležité.
- No a všimla jste si té ženské? Měla na sobě snad záclonu.
- Náhodou, byl to krásný přírodní materiál. A ty barvy!
"Tak nás tady máte zase zpět. Ta výluka byla na druhý směr. Tak jsme vám s Hugouškem koupili alespoň nějaké jáhlové tyčinky. Na zoubky jsou výborné a vám udělají taky dobře."




Zadání: Vymyslete si tři postavy rozdílného charakteru, které spolu jedou ve vlakovém kupé. Jedna z nich vystoupí a zbylé dvě ji v dialogu komentují.