6. března 2018

Vlasy - napsala Valentýna Kloboučníková

A ty mi teda na ty vlasy nic neřekneš?
Né, co bych jako měl říkat?
No třeba jestli se ti to líbí nebo ne?
Hele víš jak se k těm vlasům stavím, radši se o tom nebavme, nechci se hádat.
A jak se k nim teda stavíš?
No, že se mi to prostě nelíbí a že s tím nesouhlasím.
Jak jako nesouhlasíš??
Vidíš, já se o tom nechtěl bavit.
No už se o tom bavíme, tak dělej, jak jako nesouhlasíš?
No prostě… jaká holka si takhle oholí vlasy? Proč jsi to vlastně udělala?
Ježišmarja prostě jsem chtěla, a kadeřnice mi jednou pochválila tvar lebky, tak jsem si říkala že by to nemuselo vypadat špatně. A docela se mi líbí, jak v tom vypadám..
No, vypadáš spíš jako Mark Renton z Trainspottingu.
Hele byli jsme na dvojce a oběma se nám to líbilo, tak nevím co děláš.
Jo, bylo to fajn, ale hlavní hrdinové jedou na heroinu, nemusíme se jim hned snažit podobat.
Hele a proč ti to vlastně tak vadí, ty děláš jako bys mě předtím měl rád jenom kvůli vlasům!
Ne sakra, ale co mám dělat když se mi teď prostě nelíbíš? Předtím ti to moc slušelo a když jsem se s tebou procházel po ulici tak jsem byl fakt pyšnej.
Aha, a teď jako nejsi?
Teď musím přemýšlet nad tím jak na tebe všichni koukaj a co si asi myslej.
A co by si jako mohli myslet?
No podle mě se teď každýmu kdo tě vidí honí hlavou, jestli jsi buď lesba anebo máš rakovinu.
To je blbost. A navíc jsem myslela že ti je jedno co si lidi myslej?
Hm, ale sama víš že to vždycky neplatí.

Hej, ty brečíš?