25. března 2018

Druhé rande - napsala Lenka Mrázová

Lucie kráčí na podpatcích do bytu svého nového objevu. Seznámili si přes Tinder, první rande bylo u ní. Má to tak raději. Včera ji pozval na dnes k sobě na sushi. Miluje sushi, sashimi, wakame polévku. V uších jí doznívá Kattie Perry a její A Thousand Years. Sluchátka už zastrčila do kapsy. Snaží se odpoutat od konfliktu s tou pipinou v práci. Hned po ránu jí vynadala, že v kuchyňce po ní zůstalo trochu mladého ječmene rozsypaného na lince. Husa jedna, kdyby ho sama začala pít, nebude tak nervní...
Poslední kroky po schodech. Zatáhni bříško. Zatím si mých špíčků nevšiml, ale co kdyby...

Jé, to je milé, on už mne čeká, že nechal pootevřené dveře. Přetřu si ještě rty leskem, ať vypadají svůdně. Lehce ťukám na pootevřené dveře pokoje. Vstupuji. Bože. Tady byli upíři. Tolik krve. Noviny a knihy rozlétané po zemi. Ne tohle by Edwardova rodina nikdy neudělala. Oni neřežou krky. To byli Volturiovi. Chci zvracet.
„Baby, Bello, má drahá, strhni to plátno,“ rozezvučel se náhle místností jeho telefon. Kroky. Reálné. „Zkoušíme s kolegy nové 3D. Už nemáš brýle na nose, ale obraz se promítá z položeného plátna. Povídalas, že miluješ Stmívání. Podařený kousek, viď!“
Chce se mi znovu zvracet.







Zadání: vytvořte postavu, o které musíte vědět vše.
Vaše postava vstoupí do pokoje s mrtvolou, kde je vše přeházené a zvoní telefon.
V příběhu musí v této situaci na sebe vaše postava prozradit:
Co dnes snídala?
Má ráda ryby?
Co má v kapse?
Oblíbená píseň?
Co nenávidí na svém těle?