25. listopadu 2017

Klan na Dobešce - napsal Yakeen

Rodinný klan je jako řeka. Jednotlivé členy nese klanový proud. Pokud je to proud dravý, strhává i ty co jsou kolem. 
Ten večer na Dobešce byl o jedné takové rodinné řece. O klanu, kde je obvyklé sportovat a muzicírovat. O klanu, kde se rodinná soudržnost doplňuje dlouhověkostí. Tato kombinace plodí medaile, koncerty a knihy.
Když si sedáte na břeh řeky, dávejte pozor na to, kam teče! Protože sednete-li si blízko této, ona vás strhne. Za nějakou dobu se vám může stát, že se přistihnete, jak píšete nebo zpíváte, možná někde sportujete.
Mně se naštěstí stalo to první. Dostal jsem se do blízkosti Dany Emingerové a najednou šup - jsem v divadle Dobeška, poslouchám, jak na pódiu zpívá Danina sestra Eva a neteř Majda, a jak je doprovází jejich táta Jiří na klarinet.
Křtí se DOBA OBALOVÁ - kniha povídek, co vznikaly na Daniných kurzech tvůrčího psaní. A já tam smím přečíst tu svojí.
Knihu křtí sestra Arnošta Lustiga (rodina jí říká Haničko), Danin synovec mistr světa Josef Dostál a na klavír k tomu hraje virtuoska Veronika Böhmová. Plus známý horolezec Mára Holeček, duo Gorodky a kardiolog Petr Neužil. Tihle všichni k tomu klanu prostě nějak patří.
Rodinný klan je jako řeka.
Takovouhle povodeň, to si nechám líbit.


Objednat knihu
 Knížku můžete objednávat zde

Více informací o knížce